Telefon Tablet PC TV den bedava internete Girme

Yazar: Siberyazilimci Blog Tarih: 02:20 Kategori: , , , , , , , , , , Yorum: Yorum Yap
 VPN sayesinde Bilgisayar,televizyon,telefon MEB E-tap dan(milli eğitimin tabletinden) bile bedava internete girebilirsiniz.
İlk Önce OPEN VPN TETHER APK' YI İNDİRELİM = TIKLA APK YA GİT

BU KISMI OKU YOKSA ANLAMAZSIN
 Şimdi arkadaşlar Mantığını anlatayım Kurduğunuz cihazda Programı açınca Wifi görevi görceksiniz ve yanınızdaki tablet telefondan olanlar gircek olaybu(siberyazilimci.blogspot.com) He pc den girmek için DNS ayarı yapmanız lazım Buda programda aşağıdaki resimde yazıyor Kurun programı Dediğim gibi yapın İnternetinizi paylaşın bedava girin daha sonra Başka cihazlarınızdan.Eğer bağlanmama gibi sorun olursa tekrar bu siberyazilimci bloğuma girin mutlaka güncellemişimdir.

YAPILIŞ ADIMLARI

Open VPN Ye Bağlanın Ve Tetheri Başlatına Basın
Sonra Tether Sihirbazını Başlata Basın...
-Ve Tabletten BAŞKA cihazdan Bağlanabilirsiniz
siberyazilimci.blogspot.com
Pc den Baglanmak İçin DNS Yi Değiştirmeniz Gerek Resimde görürsünüz programdada yazar.
Çoğu şey programda yazıyor beyler yaparsınız zaten
Unutmayın wifi görevi göreceksiniz size bağlanacaklar :D
TABLETTEN,E-TAPDAN,TEFEFODAN,BİLGİSAYARDAN BEDAVA NETE GİRME





Facebook Sayfamız için TIKLA



Dikkat Yeni pia ve vpnbook şifreleri İçin Tıklayınız..!



GRUBA KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ..!

Apk indir

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. internete bedava girme uygulaması
    bedava girmek internete
    tv den internete bağlanma
    tabletten internete girme yolları
    bedava bağlan

    YanıtlaSil
  2. bedava internete girme,
    E-TAP 4 internete girme yolları
    bedava anroid internet,

    YanıtlaSil
  3. Hat turkcel. Wap kapalularda olurmu ve yeni ayarmi bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan cevap verildi diğer sorunu yanıtladım

      Sil
  4. Sevgili dostum bu nasıl oluyor şimdi open vpn kullanıyorum pc ye aktarmak icin teheri açıyorum sihirbaza basıp wifi seçeneğini seçiyorum dns olarak 8.8.8.8. Ve 8.8.4.4 yapıyorum pc de gözüküyor ama int bağlantısı yok diyor acaba baska ayar varmi herhangi bir tarayıcı oluyormu opera mozilla ie ? Hat vodafone tlf samsung android 4.1 teşekkür ler :)

    YanıtlaSil
  5. Siber yazilimci seni her internetle olan okudum ama open vpn haric hepsini yapmisligim var bunda da herseyim bedava olsun diye okudum telefonlar hepsi yourfreedom la geciniyo da pc iste babamda okular acilana kadar neti acmiyor ondan kendim yapipda gircem dns filan anlamdim ve tehter once open vpn olan sey openvpn connect istiyomu ve vpn book lutfen cevap yaz

    YanıtlaSil
  6. Samsung Tab 3 tetheri ac diyorum mobil erisim noktasi bulunamadi diyip wifiyi kapatiyor cevaplarsaniz sevinirim...

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status