Avea Çalışan Yandex ayarı ve indirme linki

Yazar: Siberyazilimci Blog Tarih: 10:06 Kategori: , , , , , , , , , Yorum: Yorum Yap
Avea Yandex handler 7.5.3 ayarı ve indirme linki,Avea handler Apn ayarı

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere bomba gibi bir paylaşım yapacağım avea çalışan güncel kasım aralık ocak handler ayarları bu ayarlar ile yapamayan olursa bile artık yapacak resimli bir şekilde apn ve handler ayarı giremeyenler içinde özellikle değineceğim bir konu var.


AVEA HANDLER APN AYARI

DİKKAT BEYLER
EĞER ÖNCEDEN KURULU İSE VERİYİ SİLİN AYARLAR UYGULAMALAR YÜKLENENLER YANDEX 753 VERİYİ SİLİN AYARLARI YAPIN


remove işaretli
proxy type real host
proxy server m.garanti.com.tr


YANDEX 7.5.3 KESİN ÇALIŞIYOR UYGULAMAYI ÖNCEDEN KURMUŞLAR DİKKAT ETSİN RESİMLERE.YENİDEN İNDİRENLERDE YAPAMAZSA RESİMLERDEKİNİ UYGULASIN ADMİN TARAFINDAN TEST EDİLDİ.

indirme linki


http://upfile.mobi/434525

AVEA SINIRSIZ İNDİRME VİDEOSU




Facebook Sayfamız için TIKLA



Dikkat Yeni pia ve vpnbook şifreleri İçin Tıklayınız..!



GRUBA KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ..!

Apk indir

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Bunu nasil tum cihaza tunelleriz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende o konu üzerindeyim :) simple server iş görür ama nasıl ? dene yaparsan mail at.

      Sil
  2. avea ile son günlerimi beleş internet ile geçirme keyfi :D
    teşekkür ederim siber yazılımcı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahhah tolga boş ver iyi yaptın :D

      Sil
  3. Hocam valla tebrikler azmin sonucu ile güzel bi iş çıkardın helal olsun:)

    YanıtlaSil
  4. İndirme linki nerde?

    YanıtlaSil
  5. Bu indirme sınırını kaldırmanın bi yolu varmı peki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre orasına pek dokunmadım ama indirme durunca devam et diyerek zorla iner büyük ihtimal

      Sil
  6. Benim telefonun apn yerinde sunucu yeri yok internet ile bağlanmıyor ne yapabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sunucu olmasına gerek yok veriyi sil yapın tekrar deneyin

      Sil
  7. bununla nasıl supernatural dizisini izleyebiliriz ?

    YanıtlaSil
  8. Veriyi sil yaptım oldu.fakat bağlantı bi geliyor bi sayfaya giriyorum ardından gidiyor ve girilemiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonu kapat aç 3G de sorun olabilir hocam bilemiycem chat paneline yazınız devamlı sorular için

      Sil
  9. sa kardescanlar oncelikle kardes sana tesekkur ediyorum paylasmlarn icin bnnla youtube video izleyemiyorum nasl izlerim birde open vpn veya droid vpn varmi avea icin calisan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. avea için yourfreedom ayarı paylastım . video konusuna gelince handler tarayıcılar flash player desteklemediğinden izleyemezsin kardeşim

      Sil
  10. dostum open vpn ve digerlerinin acilma.sansi varmi bole giderse turkcelle gecmeyi düşünüyorum. vede ugraslarin icin tesekkurler faydali ve gerçekten işe yarar seyler eline koluna sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geç kardeşim vodafone veya turkcell

      Sil
  11. oldu admin bey teşekküler

    YanıtlaSil
  12. bunu ovpn uyarlayabilir miyiz? telefon iphone 4s

    YanıtlaSil
  13. Hocamm merhabalar. Handler biraz yabancisiyim ben verdigin linki indirdim fakat icerisinde dosyalar var ama apk yok handlerin kurulumunu anlatabilirmisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim tek dosya reklam indirmişsindr apk dosyası en altta verdim linki resimli olarak anlattım.

      Sil
  14. apn ayarını anlamadım ayrıca bende 'sunucu' kısmı yok yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normal apn ayarın olacak elleme bir yere aveanın kendi ayarı yani.

      Sil
  15. 15 mb üstü indirmek için video yu izleyin sende paylaş istersen admin http://www.youtube.com/watch?v=aRJq2oSR2IU

    YanıtlaSil
  16. avea icin finch vpn mi bulunmus admin bi arastirirmisn ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalan kardeşim baktım her deliğe :)

      Sil
  17. yaa benim telefon symbian işletim sistemli opera handler 6 var bendede nasıl yapabilirim admin yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. symbian için paylaşım yapmıyoruz kardeşim anlamıyorum symbiandan anlayan olsada olmaz çünkü veriyi silmeden giremezsin.

      Sil
  18. baglantiyi bilgisayara aktrmanin bir yolu yokmudur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok kardeşim handleri aktaramazsın

      Sil
  19. kardes bunun indirme sinirini kaldirabiliyozmu ?

    YanıtlaSil
  20. Gizli kalmis avea yontemleri halen mevcut

    YanıtlaSil
  21. Bilingnet uygulamasini satin alin kullanici adi admin sifre Admin1234 (a buyuk) girin sifreler testtin ama avea serverine baglanir ordan mass prepaid kismindan tarifeyi vip3 secin sonra bi geri deyip internet statuse girin unlimited for roaming yapin tamamdir
    Son olarak vpn status activate ve port 110 yapin tamamdir hattiniz nete acin yurt disundada icindede

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uygulamanın ismi nedir kardeşim google playde bulamadık?

      Sil
    2. bilingnet diye bir uygulamanın var olduğuna eminmisin

      Sil
  22. Billing.net avea diye googlede ara pc uygulamasi vpn yetkisi veriyor sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi anlamadıgım kısım sadece bilgisayardamı kullanıyoruz?telefonda kullanmanın bir yolu varmı android?

      Sil
    2. kardeşim eğer gerçekten yardımcı olmak istiyorsan link at cidden bulamadım

      Sil
  23. O uygulama ile vpn 110 portuna eskisi gibi erisiminii aciyosun tcp ile yoksa omur boyu boyle kapali kalir

    YanıtlaSil
  24. Bscs ix te var ayni gorevi yapan

    YanıtlaSil
  25. billing felan hic bisi cikmiyo ne uygulama var ne bisi yardim et

    YanıtlaSil
  26. arkadaas nasil yapicaz yardim et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya kardeşim resimdeki ayarları uygula yorumdakilere neden kafan takılıyor? sadece bir konuşma billing diye bir şey yok

      Sil
  27. Avea portlar acildimi !!ole diyolar yeni config lazimmid

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi orospu cocugu diyosa yalan soyluyo

      Sil
    2. sakin beyler :D aynen yalan

      Sil
  28. admin 15 mb üstünü indirmiyo konuyla alakalı bilgin var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. var kardeşim sınırsız indirme videosunu izle ilk hata verir ama 2.de indirir youtubeden handlerden sınırsız indirme yaz çıkar.

      Sil
  29. eyv kardesim bakiyorum

    YanıtlaSil
  30. iyi de netim yok izleyemiom.:(( bi anlatsan be kardesim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. basitçe anlatıyorum kardeşim anlamazsan daha farklı anlatamam olmazsa bir kaç kere dene. Şimdi indirmek istediğin dosyanın linkine tıklamadan yan sekme aç hazırda tut bu sekmeye eski sekmene geri dön download linkine tıkladığın anda indirme kutusu gelmeden yan sekmeye geç hızlıca facebooka veya başka siteye tıkla o site yüklenirken yükleme çubuğu gelir site yüklensin daha sonra yükleme çubuğunda downloada bas. max bu kadar.

      Sil
  31. admin portlar n zmn acilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmem ki kardeşim yeni denemeler yapacağım bu hafta

      Sil
  32. port testi nasil yapiliyo ? Acik diolar porta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüm portlar açıktır sadece http proxy desteği gitmiştir avea vpnlerde

      Sil
  33. handlerin cezasi varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır yok kardeşim bu tür şeyler suç sayılmaz

      Sil
  34. avea ıcın proxy nerden bulcaz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. proxy bulmana gerek yok handler ayarlarını yap gir.

      Sil
  35. iyi guzel de bammnka sitesi uzerinden giriyosun banka demicekmi bu kadar trafik nereye akiyo diye. tehlikeli isler bunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahah :D güldürdün gece gece demez kardeşim banka orda sembolik duruyor. bypass için yani garanti bankasının sitesi proxy sitesi olamaz zaten farkındaysan.

      Sil
  36. apn ayarlarina gerek yok avea isp ile baglanin

    YanıtlaSil
  37. yönetici kardeş bu internetin paylaşımı yapılabilir mi yani bilgisayara bağalanabilirmi?

    YanıtlaSil
  38. Kardeşim giremiyorum Allah aşkına güncel whatsapp a falan girecek İnt paylaş veya link at

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yourfreedom var eski makalelerimde bak resimdekini uygula bağlan kardeşim

      Sil
  39. bunun herhangi bir cezası var mı? ya da sonra ceza geliyor mu?

    YanıtlaSil
  40. avea için yokmu yeni vpn falan admin ?

    YanıtlaSil
  41. Admin ayarlar çalışmıyor :( dün çalışıyordu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bartu veriyi sil handlerin düzelir :)

      Sil
  42. Dostum Saol! Uc Browser a el atarmısın?Opera da genellikle indirmeler bozuluyor baya sıkıntı :-)

    YanıtlaSil
  43. arkadaşlar symbian avea handler bir çare yokmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. salih malesef symbian kullanmadığım için paylaşımda yapamadım

      Sil
  44. sagol kardeşim bu handlerde indirmelerde sıkıntı oluyo 50 mg üstü indirirken birden gidiyo hata veriyo Uc browserin güncel ayarlarini atarmısın sınırsız indirme yapabilecegimiz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sınırsız indirme yöntemi ile deneyebilirsin kardeşim youtubede mevcut videolar var 50mb değilde 900 mb ile indirirsin

      Sil
  45. kardeşim deniyorum mesela 600 mb dosya indirecem 100 mb iniyo öle kaliyo sonra hata veriyo tekrar indir dedigimde yine basliyo belli bi mb indiginde gene kaliyo 50 mb ve üstünü indiremiyorum her yolu denedim olmuyoo bi çözüm yolu söle

    YanıtlaSil
  46. Ya kardes indiriyorum dosya acilamiyor diyo :(

    YanıtlaSil
  47. bndede var indirme sorunu büyük dosya indirirken 100 mb üstü baglantı kesiliyo bi yerden sonra indirmiyo yardim admin

    YanıtlaSil
  48. abi hala devam ediyomu bu ve google playdeki hangi operayi indircez birsuru var

    YanıtlaSil
  49. avea handler symbianda çalıştırabilen varmı.bir cevap veren olsa .en azından ugraşmayayım.

    YanıtlaSil
  50. Admin kardeş apn ayarları nasıl olcak ben yapamadım.Daha önce vardı bunu kullanıyordum ama şimdi unuttum :) Bi yardım et nolur :)

    YanıtlaSil
  51. Gerek kalmadı admin şimdi buldum.Yapamayan arkadaşlar olursa diye yazıyorum Avea İnternet ayarları ile deneyin.Açılıyor.Tekrar sağolasın admin :)

    YanıtlaSil
  52. Ya bi turlu olmuyo bnde :s butun dediklerinizi yaptim hatta normal int. ayarlarini da denedim olmadi. Acaba hala calisiyomu bu aveada?

    YanıtlaSil
  53. Yüksek oranla kapandı dündür girmiyor

    YanıtlaSil
  54. admin çalışmaz oldu

    YanıtlaSil
  55. beyler handler kapanmıştır.Yourfreedom videomu izleyin.

    YanıtlaSil
  56. Ya Arkadaşım hattım avea bütün ayarları yaptım face ve tweet gibi yerlere giriyor sadece googleye girmiyor bunun bir yolu yok mu ya

    YanıtlaSil
  57. abi java telefonlarda olan bi yandex handler filan bulsana ha telefon nokia c5-03 ne olur bull ve hattım avea

    YanıtlaSil
  58. Helal olsun be kardeşim ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  59. Ustad bimcell için bir şeyler var mı ?

    YanıtlaSil
  60. admin remin alt kısımında sunucu kısmı var onu ne yapalımmm

    YanıtlaSil
  61. abi herşeyi dediğin gibi yaptım olmadı.acill bir çözüm söylesen

    YanıtlaSil
  62. abi apk yanlıs link normal turkcell berkhandler linki düzgün bir link verebilirmisim :)

    YanıtlaSil
  63. Abicim Bi şu avea ayarlarına bakarmısn accept diyoruz linki yazıyoruz internet connet !! hatası veriyo ??

    YanıtlaSil
  64. Sunucu Kısmına http://wap.avea.com.tr yapın APN dekine

    YanıtlaSil
  65. proxye m.ykb.com girin sadece face açılıyo

    YanıtlaSil
  66. kardes apn türü ne

    YanıtlaSil
  67. kardeş senden acil bi kac sey için yardım isticem lütfen yardım et duacin olurum yardim ediceksen bu adrese mesaj yazarsan memnun olurum gecelerin.kurdu.1997@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. artık çalışmıyor boşuna denemeyin

    YanıtlaSil
  69. benım kı olmadı aga aynısı yapptım ama olmadı yardım et

    YanıtlaSil
  70. Abi 2015 aralık olurmu varsa siteye atarmısın rica. Olur

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status