OpenVpn vpnbook Güncel Şubat Şifresi

Yazar: Siberyazilimci Blog Tarih: 05:43 Kategori: Yorum: Yorum Yap
Haftalık değişen vpnbook Güncel Şifresi 27,28,20

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere güncel değişen vpn book şifresini vermek istiyorum.

Open vpn 2015 en güncel şifre 27,28,29,30,31,012015





Facebook Sayfamız için TIKLA



Dikkat Yeni pia ve vpnbook şifreleri İçin Tıklayınız..!



GRUBA KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ..!

Apk indir

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. vodafone proxy yok mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vodafone yeni hattın için soruyorsan yok.

      Sil
  2. benm hattim 3 yıllık yeni değil. proxy ayari kapandigindan beri yeni bişey yok daha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 yıllık yeni sayılır dostum 2011 den sonra değişime uğradı ^yeni hatlar vodafone forumdada vflive eski hatlar için hizmet verecektir demiş yöneticiler.

      Sil
  3. atsameip.com u paylassana bir blogunda nasil kullanilir diye

    YanıtlaSil
  4. benim 7-8 yıllık vodafone hattı ama yinede vflive hata veriyor.. Proxy eror:on 212.65.136.226:9401:HTTP proxy return Forbidden status code notu çıkıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam gruba gelip apn ayarlarız ve hata ile ilgili ss atarmısınız?

      Sil
    2. kardeş aynı hatayı bnde bugun almaya basladım sebebi nedir admin?

      Sil
    3. beyler eski hatlarda almaya başlamış hatayı. vodafone'a zorla bedava interneti kapat diyen ergen arkadaşlara söyleyin bu durumu tek sebebi onlardır.(lol).SlowDNS ile idare edin en kısa sürede bir şeyler bulacağım.

      Sil
  5. Turkcell geçin finchvpn zpn kepard üçde çalişiyor bende

    YanıtlaSil
  6. hocam proxy hatasi veriyor vodafoneda neden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapatıldı kardeşim yorumları okumuyormusun

      Sil
  7. Sorun vodafone ilgili vodafone foruma baktim apn proxy ilgili mesjlari siliyorlar yani kisacasi kapatilar şindilik ilerde neler olur bilinmez

    YanıtlaSil
  8. Değiştiği an yazıyorsun admin <3

    YanıtlaSil
  9. Adminim ben blogunuza üye olmak istiyorum süreklide takip ediyorum yardımcı olurmusunuz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. facebook sayfamızı takip edebilirsin önemli makaleleri oradada paylaşıyorum dostum :)

      Sil
  10. Pproxy : 212.183.137.012
    Bağlantı noktası :8799 apn: wap
    Server bu:wap.vodafone.co.uk
    Hocam bu ayarlarla config editlermisiniz vf icin bi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar boşuna uğraşmayın hiçbir yöntem olmaz yöntemi bizzat kendim buldum işi bilene püf noktası vereceğim ;)
      Troidvpn

      Header: $proxy:cep.vodafone.com.tr$


      Hayırlı işler ;)

      Sil
    2. Yok hocam troidin butun ayarlarini denedim hatta bahsettiginiz olayi da denedim ama olmuyor bu is bitti kapandi gecmis ola... Zaten son zamanlarda insanlar vodafone un mokunu cikardilar... Bu blogda bile butun paylasimlar vodafone uzerindendi adamlarda kapatti herkes.rahat bi nefes.aldi... Avea zaten bayadir kapali... Bu gidisle.sira turkcele gelicek zaten oda kapanirsa kinalariniz.benden...

      Sil
  11. Sorun vodafone ilgili vodafone foruma baktim apn proxy ilgili mesjlari siliyorlar yani kisacasi kapatilar şindilik ilerde neler olur bilinmez

    YanıtlaSil
  12. Vodafone forumda kısa süreliğine kapatılmıştır diyor baska birinede yeni kullanıcılara kapatıldı diyor

    YanıtlaSil
  13. s.a. kardesim ya benim pia hesabim var ovpn buldum vflivede calisiyo ama bi kac uygulamaya giriyor sadece youtube playstore tarayiciya girmiyor sebebini biliyormusun

    YanıtlaSil
  14. Avea icin yokmu

    YanıtlaSil
  15. izleyin open vpn kesin çalışıyor
    https://www.youtube.com/watch?v=3MU-lV2J6PI

    YanıtlaSil
  16. https://www.youtube.com/watch?v=3MU-lV2J6PI

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status