Turkcell Güncel Yandex Çalışan Yeni host Ayarı Şubat

Yazar: Siberyazilimci Blog Tarih: 03:54 Kategori: , , , , , , Yorum: Yorum Yap

Turkcell Güncel Çalışan 2015 yandex handler ayarı


Merhaba arkadaşlar bugün sizlere turkcellin kapanmış olan ayarları yerine
güncel çalışan 2015 şubat ayına özel yandex handler ayarını vereceğim
turkcell yandex ayarı ile internete girebilir sınırsız dosya indirebilirsiniz.
Siberyazilimci bloğuna özel bu paylaşımı kaçırmayın derim

Turkcell Wap apn ayarı resimli 2015




EĞER HANDLERİNİZ KURULU İSE VERİYİ TEMİZLE DEYİN.








Facebook Sayfamız için TIKLA



Dikkat Yeni pia ve vpnbook şifreleri İçin Tıklayınız..!



GRUBA KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ..!

Apk indir

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. bu ayarlar uc web browserda da oluyor

    YanıtlaSil
  2. hocam siz crack yapmayı bilirsiniz lütfen şu lazypressinge bi crack yapın ya da deneme sürümünü hep kullanmayı gösterin lütfen yadeım edin

    YanıtlaSil
  3. eyw valla kardeşim saol

    YanıtlaSil
  4. ya kardeşim helal olsun sana nasıl buluyorsun bu şeyleri!!!!!!

    YanıtlaSil
  5. Admin openvpn şu hatayı veriyor ; Http proxy rerurned forbidden status code.

    YanıtlaSil
  6. Http proxy returned forbidden status code hatasi aliyorum cozumu var mi ?

    YanıtlaSil
  7. Ben kullanamıyorum ama bir arkadaşım kullanıyor hala.Sanırım bölgesel bir sorun.

    YanıtlaSil
  8. Bendede ayni sorun vodafone ilgili galiba butun confingler ayni sorunu veriyor

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar sorun citti galiba vodafone benim proxy uzerinden baglanmasin diyor yani insanlarin uzgurlugunu kisitliyor çunku giderek vpn internet kullanimi arti turkiyede

    YanıtlaSil
  10. Siberaga Openvpn dağıldı bi yardim et proxy hatası alıyoruz reyizz

    YanıtlaSil
  11. kardeş yapamadım turrcellin kendi apnsindenmi gircez bide middle query de ? den once boslukmu var bilirsin yesil ekran cıkıyo olmayınca bendede ole oldu luften cvp ver tskkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendede oyle oldu neden acaba cevap yazarmsın

      Sil
  12. Yarın ilk iş turkcele numara taşımak olsun vodafone kendi kaybeder böyle kisitlamalarla

    YanıtlaSil
  13. ellerine emegine saglik

    YanıtlaSil
  14. kardeş vodafonede artık girmiyo içerik operatör tarafından desteklenmedi diyo

    YanıtlaSil
  15. Http proxy on returned forbidden status code hatasini nazil duzeltiriz

    YanıtlaSil
  16. YEŞİL EKRAN HATASI ALIYORUM YARDIM LÜTFEN

    YanıtlaSil
  17. yesil ekran hatasi alanlar veya baglanti basarisiz hatasi alanlar (genellikle veriyi sil yada uygulamayi yeniden yukleyenler bu hatayi alir )
    uygulamanin ilk acilisinda normal bir internet baglantisina ihtiyaci vardir wifi yada baska calisan bir internet ile ilk acilisi yapiniz ve lisans yada sartlari kabul ediyorum (accept ) tiklayin sonrasinda bkogda verilen apn ayari ile baglanin
    Not : ilk acilista midlequery bolumlerini bos birakiniz

    YanıtlaSil
  18. sinirsiz download yapmak icin youtubeden video var izlemenizi tavsiye ederim anlatilacak gibi degil biraz el cabuklugu ile sinirsiz download yapabilirsiniz

    YanıtlaSil
  19. bu ayarla symbian da opera handler çalıştıramadım yardım edecek var mı

    YanıtlaSil
  20. java versiyonu pc de calistirdim symbian isletim sistemlerine java kurulur bi dene istersen uzantisi sis yada sisx degilde jar olanlari yukle pcde gayet guzel calisiyor :))

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. kardeş ben erişim noktası düzenlemeye geliyorum düzenlemek için üzerlerine basıyorum bi tepki yok bu sorunu nasıl düzeltirim

    YanıtlaSil
  23. sa kardesim bn calistirmadaim herseyi adım adım yaptım ama çalışmadı güncel olan başk varmi yandex handler

    YanıtlaSil
  24. s.a siber yazilimci bu server kapanmış galiba elinde yeni server varsa verebilir misin rica etsem

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status