Turkcell Wap Opengw VPN Open vpn Configler

Yazar: Siberyazilimci Blog Tarih: 12:09 Kategori: , , , , Yorum: Yorum Yap
Turkcell opengw.net vpn 2015 yeni çalışan config şubat

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere bedava bağlanabileceğiniz yeni sunucunun confiğini paylaşacağım
turkcell wap ayarlarınız ile aşağıda vereceğim şekilde ayarlayın ve bağlanın.(siberyazilimci)Hiç bilgi sahibi değilseniz open vpn uygulamasını indirin aşağıdaki verdiğim dosyayı kartınıza atın ve open vpnden import file from sd kart deyin confiği seçin bağlanın. vpn gate sunucularında barınır.
thanks @akın c.

APN AYARLARIMIZ

Adı:sibergw
Apn:wap
Apn türü :default
Kimlik dogrulama :Pap Ve Chap
gerisi boş

YENİ 2 TANE CONFİG 



Mobiller için .rar ftp 2 side rarın içindedir.
http://siberyazilimci.com/open/gwopen.rar

USERNAME: vpn
PASSWORD: vpn


not:Open vpn nedir hiç bilmeyenler youtubeye open vpn turkcell yazarak eski örnek videoları
izleyebilir.

KONU İLE ALAKASIZ TURKCELL 2015 KEPARD CONFİG GÜNCELLENMİŞTİR.
http://siberyazilimci.blogspot.com.tr/2014/12/kepard-ile-hizli-vpn-bedava-internet.html



Facebook Sayfamız için TIKLA



Dikkat Yeni pia ve vpnbook şifreleri İçin Tıklayınız..!



GRUBA KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ..!

Apk indir

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Patron Bunlar Tamamda Handler Ayarı
    Gönderirsen iyi olur :) 5 Dk ' nı Ayırıp ilgilenirsen
    sevinirim şimdiden Teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handler bulursan sende yolla dostum :) free site yok şuanlık.

      Sil
  2. Yavas ya onceki makaledeki hizli bir kere girdim simdi girmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşlar yavaş farkındayım whatsapp ve acele işlerinizi halledebilirsiniz.
      zamanla daha iyi servisler paylaşacağım

      Sil
  3. yeni 2015 turkcell kepard config makaleye eklenmiştir

    YanıtlaSil
  4. Baskan Aveayayada bir el atsan

    YanıtlaSil
  5. adamın handler free sitede static.ak.fbcdn.com sitesi hala calisiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. facebook paketin mi var. bende çalışmıyor o site

      Sil
  6. Opengv.net ten config indirdim connecting yazıyor ama baglanmiyor admin bi bakıp denesene

    YanıtlaSil
  7. reyis bide kepard configi atsan sana zahmet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. attım kardeşim makalenin altındaki konuya bak

      Sil
  8. Kardeşim ıphone için ayar yapmak ile ilgili bilgi varmı. Apn ayarları yapılmıyor

    YanıtlaSil
  9. Admin Authentication failed yaziyor

    YanıtlaSil
  10. ibrahim kardeşim dene bidaha dene çok kişi bağlanıyo ondan uygulamayı kapat yine dene

    YanıtlaSil
  11. gruba neden almıyorsunuz admin istek yolladım

    YanıtlaSil
  12. Admin gruba bende istek attım umut güven kabul ediversene

    YanıtlaSil
  13. yaa kardeşim bişey sorcam bnm tel 2.3.6 senin paylaştığın 2.3.x için open vpn konundaki open vpn yi kullanıyorum bu ikisinide openvpn klasörüne attım seçiyorum startup diyip kapanıyo ne yapmalıyım bi bakarsan.

    YanıtlaSil
  14. Patron Sana Bişey soracam inşallah cevapsz Bırakmazsn Beni :)
    Şuan Kaçak internetmi Handlermi Vpn Herneyse Nasıl Adlandıryrsanz :)
    Sorum şu Şuan hangi operatöre Geçersem Bunlardan Daha iyi faydalanabilirim :)

    YanıtlaSil
  15. KARDESİM YA BENİM KEPARDA 137 GUNLUK PREMİUM HESAP VAR FAKAT SİTEDE YOK UYGULAMADA 137 GUN YAZİYOR AMA GİRMİYOR BİDE KEPARD CONNECT DE KALİYOR LUTFEN YARDİM ET ALLAH RİZASİ İCİN

    YanıtlaSil
  16. Admin timeout hatası veriyor önceden olmuyodu bi el atsan

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status