Vodafone SlowDNS Vpn Güncel Ayar + APK indir

Yazar: Siberyazilimci Blog Tarih: 09:01 Kategori: , , , , , , Yorum: Yorum Yap

Vodafone slow Dns ile bedava internet Resimli

VPN Over DNS : Premium Tunnel


Merhaba arkadaşlar keyifler nasıl bugün sizlere vodafone ile bedava internete girmeyi göstereceğim
Slow Dns uygulaması adı üstünde yavaş bir vpn dir.DNS modu ile bağlanır whatsapp ta işinizi görebilirsiniz.Hiç yoktan iyidir.İşinizi rahatlıkla halledebilirsiniz. SlowDNS tunnel apk linkini aşağıda vereceğim linkten indirebilirsiniz.

Vodafone Güncel Slow DNS Vpn Ayarı


İndirin Otomatik üyelik açar size Günlük 100mb sınır vardır.

VODAFONE NORMAL İNTERNET İLE BAĞLANIN

BAŞKA BİR AYAR

2015 YENİ SLOWDNS AYARLARI AŞAĞIDADIR

GOOGLE PLAY LİNK  com.in.troiddns

YENİ İP BUNUDA DENEYEBİLİRSİNİZ

212.65.140.140

VPN Over DNS : Premium Tunnel Full Apk indir,download








Facebook Sayfamız için TIKLA



Dikkat Yeni pia ve vpnbook şifreleri İçin Tıklayınız..!



GRUBA KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ..!

Apk indir

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Admin openvpn bende hata veriyor abimde denedim ondada hata veriodu onun ayarlarini vflive yaptim calisti ama benimkini vflive yaptim halen hata veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin ki yeni hat onunki eski hattır.Nedeni bu çözüm bulamadık hala

      Sil
  2. Admin hani o 212 yazan yere o rakamlari tek mi yazacaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resimde ne görüyorsan onu yazaksın kardeşim 212.65.156.202 bu ip adresidir parçalayamazsın .

      Sil
  3. Peki bunu premium olarak alsak hizinda artiş olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum pek etki edeceğini düşünmüyorum dns modu bu adı üstünde slow DNS :=)

      Sil
  4. open vpn yöntemleri kadar hızlı olacagını sanmam en fazla 1.5-2 mbit olur heralde...

    YanıtlaSil
  5. Admin bu live kapalilarda calisirmi

    YanıtlaSil
  6. Premium kullanıyorum max. 1,2 Mbps hız elde ettim sadece SlowDNS için alıyorsanız almayın ben TunnelGuru için almıştım.

    YanıtlaSil
  7. admin linke tıklyorm reklamda takılı kalıyor lütfen bekleyinz diyor açmıyor direk linki atabilrmsn

    YanıtlaSil
  8. Ya ben vodafoneliyim bu bende olmuyo ayarlari nasil olcak bide calisan internet varmi baska admin ?

    YanıtlaSil
  9. Admin sinirsiz yapilmiyomu bu

    YanıtlaSil
  10. Kardeş yukarıda wait for server yazıyo bekleyincede reconnedting dio

    YanıtlaSil
  11. Resimdekilerin aynisini yapiyorum ama olmuyor... Isin garibi kendi adresleriylede olmuyor bende mi sorun var acaba beyler lutfen yardim...

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. normal internet ile bağlanacaksın buna.

      eğer sorun open vpn proxy hatası ise yeni hatlarda %90 karsılastığımız sorun eski hatlar girebiliyor.

      Sil
  13. warning no answer received hatası alıyorum hattım vodafone

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. apn ayarını kontrol et halil resimde 2 farklı alternatif ayar var.
      Apn internet

      Sil
  14. Admin oncelikle paylasimlar ivin tsk vflive ile zpn config ile open vpn den bsglaniuordum simdi hats veriyor acsba vflive kapandimi yoksa hatyim ike ilgilimi not: hattim vok eski

    YanıtlaSil
  15. Kırmızı ile karaladıgın yer onemli mi. Olmasada olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırmızı ile karalığım yer yanılmasın orası ile işiniz yok program size otomatik üyelik açıyor.

      Sil
  16. Dün geceden beri girmiyor

    Server replay falan filan sonra disconnect

    YanıtlaSil
  17. admin şunu bi videolu atarmsın çogumuz anlamadık bu yontemi

    YanıtlaSil
  18. günlük 100 mb aşmak için nerden üyelik almak gerekiyor

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status