Whatsapp Rui Handler Apk indir (Turkcell)

Turkcell bedava girmek whatsapp Handler ile 2015

Merhaba arkadaşlar whatsapp rui handler ile turkcellin bedava sitesinden ücretsiz olarak 
girmeyi göstereceğim.Whatsapp handleri kurtuktan sonra ayarları resimdeki gibi yapıp Save
dedikten sonra Handlerimiz açılıyor. Turkcell internet ile bağlanacağız ayrıca değinmek istediğim bir konu Whatsapp uygulamasının yüklü olması lazım.Apk indirme linki Aşağıdadır.

TURKCELL APN AYARI?

Turkcell İnternet Olacak. Normal ayarlar

WHATSAPP HANDLER AYARI NE OLACAK?

AYARLAR FİXLENMİŞTİR.
Normal Ayarsız olarak çalıştırıp kullanabilirsiniz.

WHATSAPP HANDLER APK indirme Linki 


 +++TIKLA İNDİR +++

Mobiller için link.
http://upfile.mobi/763227


Bedava internet Tüm Operatorler 2018

34 yorum

admin indirme linki paylaşrkn lütfen bc.vc. olan adresten paylaşma operadan indiremiyrz o siteden.Diyek upfiledn paylaşırsan daha gzel olur.

Reply

tıkla indirin altında mobiller için link yazıyor kardeşim.

Reply

Teşekkür ler sevgili kardeşim :)

Reply
bayram mod

Ikinci acmaya sifre istiyor

Reply

adam o kadar uğraşıyo bari ondan para kazansın, sadece reklamı geçe tıklayacaksın

Reply

Kardes dediklerini harfi harfine yaptim ama calismadi

Reply

www.greenfuture.tk
veya
greenfuture.tk

Reply

sorun sende dostum bilmiyorum

Reply

siber kardesım aynısını yaptım adım adım ama msjlar gıtmıyor msjlar gelmıyor calısmadı yardım edermısın ?

Reply

apn ayarını kontrol edermisin dostm

Reply

reis çok sağol ama bazen giriyor bazen girmiyor ya yourfreedom iyi ama whatsapp için

Reply

nasıl olması gerekıyor abi soylermısın sana zahmet :/

Reply

abi apn ayarını kontrol ettım dogru bır yalnıslk yok sorun ne sence

Reply

ettım abi yıne aynı olmuyor

Reply

dostum kimisinde çalısıyor kimisinde çalısmıyor bende anlamadım ama işin whatsapp ise yourffreedom ayarları blogda mevcut bakıp yaparsın

Reply

bi boka yarasa bari bi sikim yaptiniz diye giriyoruz bizde

Reply

Vodafone Live apn ile yaptım oldu

Reply

Kardeşim acaba host mu degişti giriyor ama mesaj atmıyor bi baksan

Reply

hiç bakmıyosun kardesim hep seni takip ediyom amaa

Reply

Kardeşim yorumlara yetişmem imkansız facebook grubumuz var oraya buyur.Yeni çözümler ve alternatif ayarlar bulunca makale yayınlıyorum.

Reply

Abi turkcell apn ayarı nasl

Reply

kardeşim handler yeni ayar söler misiniz nokia n73 için

Reply

Kardeş şu an calısan bi ayar yokmu ben bunu denememe rağman kullanamadım da hatta yandex ayarları bile denedim

Reply

Admin herşey olduda yaptım ama mesaj gönderemiyorum

Reply

Admin herşey olduda yaptım ama mesaj gönderemiyorum

Reply

arkadaşlar denemedim ama şu apnyi bir deneyin derim (sadece turkcell)

Açıklama: İnternet Paketi olmadan bedava Whatsapp kullanabilmek için yeni bir bağlantı adresi oluşturmanız gerekir.
Öncelikle; Ayarlardan yeni bağlantı oluştura gelin.

Bağlantı İsmi: nefarkeder
Erişim Noktası İsmi (APN): wap
Sunucu Adresi (Proxy): 93.115.83.248
Port: 80

Ayarları yaptıktan sonra, bu ayarları etkinleştirin.
Not: Yaptığınız bağlantı adresi ile bedava Whatsapp'ı kullanabilmeniz için, daha önceden internet paketi ile Whatsapp hesabınıza giriş yapmış, yani kurulum yapmış olmanız gerekir..

Reply

ayarları hangi resimdeki gibi yapacağız? bulamadım da.

Reply

ben de bulamadım. var mı bilen

Reply

havadan para kazanmış gibi hissediyorum

Reply

Yorum Gönder