Bug Host Checker Bedava Operatör Sitesi Bulma Programı

Free host bulma programı v1.1 Tüm operatörler

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere operatörlerin bedava erişilebilen sitelerini bulamanız için kontrol programı vereceğim.İsmi bug host checker(free host bulma programı yani).handler ve open vpn confiğini editlemeniz için gerekli olan bedava siteleri bug host checker ile kontrol edebileceksiniz.Programda bedava erişim sağlanıyorsa size "BISA" diye uyarı verecektir.Çalışmıyor ise "TIDAK BISA" uyarısı verir.Free operator host finder,bug host checker download.free internet
turkcell avea vodafone tüm hatlar için geçerlidir.



Bug Host Checker  All Operator by AL X - Program görüntüsü
@Yazılım Manyağına aittir resim.
BISA=Çalışıyor.
TIDAK BISA=Çalışmıyor
CEK= Başlat demek.
Proxy host:Aşağıdaki proxy sitesinden bulabilirsiniz.
Port:Proxy hosta ait olan bağlantı noktası.
Metode:Connect



bug hosr checker
Mobile link


Bedava internet Tüm Operatorler 2018

21 yorum

Admin mobil icin yokmu

Reply

Biraz ayrıntı verir misin anlamadım birde freedom hatta para varken parayi yiyor demi?

Reply

dostum bu program host bulmuyo ki sadece hostun çalışıp çalışmadıgını söylüyor

Reply
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Opnvpn güncel pia zpn config paylaşın siber yazilimci

Reply
Bu yorum yazar tarafından silindi.

proxy ero dıyor program dan denedım. olmadı 60.13.74.199 80

Reply

beyler hostun bedava girilip girilmeyeceğini buluyor bu program.

Reply

çalışmıyor kardeş istersen dene turkcellservisler.com yaz proxy yi salla portuda salla gene BISA diyor her türlü bağanıyor. ama lite.facebook.com deyince openvpnde çalışan proxy yi bile yazsak bağlanmıyor

Reply

ne dıyosun dostum yaw?

Reply

haa senın derdın reklammıs ben de mesajlarını cozmeye calısıyodum sımdı cozdum reklammıs :D

Reply

https://www.facebook.com/hayatimizsiber?ref=hl

Reply

Bulunca napcaz hattım AVEA ????

Reply

Bulunca napcaz hattım AVEA ????

Reply

bunu nasıl kullancaz host kendimize ait yapabilirmiyiz

Reply

bulduğumuz sonucu vodafone gore nasıl open dosyası yapacaz

Reply

Beyler beles net var aveanin yapsaniza ben beles net kullaniyim

Reply

link kırık ahmet abi

Reply
Bu yorum yazar tarafından silindi.

link yenilermisiniz

Reply

Yorum Gönder