Psiphon3 Bilgisayar Sürümü indir

Psiphon3 Turkcell ile pc den bedava internet

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere Psiphon uygulamasının bilgisayar sürümünü paylaşacağım.Bilgisayar sürümü ile turkcell hatlı telefonunuzu bilgisayara bağlayıp ayarsız bir şekilde bedava internet'e girebilirsiniz.Grubumuzdan arkadaşımızın birisi normal internet ayarları ile telefonu bilgisayara bağlayıp Ayarsız Psiphon PC sürümü ile internet'e girdiğini söylemiş.Bunun yanında Psiphon3 VPN  ile yasaklı sitelerede girebilir ip nizi gizleyebilirsiniz.

Psiphon3 VPN Görseller
@Resimler @mehmet akbaba arkadaşımızdan alıntı.

TURKCELL NORMAL APN İLE PC YE BAĞLANIN
PC DEN AYARSIZ BAĞLANIN.
Turkcellde denenmiştir.
Psiphon3 For pc Download
Psiphone3 PC indir
 psiphon3 pc yukle
Mobil(e) Link


Bedava internet Tüm Operatorler 2018

23 yorum

Kardeş qpyton google playe açmıyo

Reply

proxy manager pro indir ayarları yap. makalesi var anasayfada.

Reply

Kardeşim psiphonun mobil sürümü kapatıldı galiba ya girebilen varmı :S

Reply

Çalışmıyor Denedim Olmadı Normal Apn Turkcell İle Wifiyi Açtım Telden Laptopa Bağladım Olmadı Ekran Fotosunu Çektim Böyle Kaldı .. Hızlı Bağlanıyo Yavaşmı Sizde ? Veya Çalışan Arkadaşta .. EKRAN FOTOSU : http://i.hizliresim.com/ogM6b9.png

Reply

kardeşim lütfen bana acil vodafotene hattında calısan bedava internet söle

Reply

Kesin çalışıyor mu?

Reply

Siteden turkcellservisler.com hostundan sonra telefonumda hiç bir beleş internet program vs çalıştıramadım Bunda girebiliyorum sonunda Teşekkürler

Reply

Ayarsız dediğiniz biçimde psiphon u açıyorum. Sonuç ise hüsran. Sadece psiphon connecting diyor uzun süre beklememe rağmen bağlanmıyor

Reply

psiphonda durmadan bağlantı kesiliyor acaba neden?
arada 2-3 saatlik kesinti oluyor

Reply

https://mbasic.facebook.com/hakki.ucar.7?_e_pi_=7%2CPAGE_ID10%2C6192712719

Sa admin ban yemisim 3 ay önce geri alabilrimisin gruba buda ha olmaz

Reply

Paketsiz demi ?

Reply

Çalışmıyor admin connect diyor bi saattir bağlanmadı.

Reply

psıphon 3 uygulamasından bağlanamayanlar telefonlarına vpnclick 1 uygulamasını kursunlar(root gerekir) sonra wifi paylasımı versinler bu arada facebook paketli bağlanır.internete girsenız bile indirme yapmaz bunun için bılgısayarınıza openvpn programı kurun.psiphon 3 bağlandıktan sonra openvpnden bı servere bağlanın indremede yapar

Reply

Admin lutfen turkcelle gectim.pc den bedava net nasil yapicam bunlari yapaiorum.lutfe onceden tg http kulaniodim

Reply

aveada kotalı limitsizi hızlandırabilirmiyim bunla veya başka birşeyle

Reply

İNMİYO KARDEŞ YARIM KALIYO

Reply

Yorum Gönder