Avea Open Vpn İle Sınırsız Bedava İnternet 2016 Nisan

Yazar: DeepTopics Tarih: 07:02 Kategori: , , , , , Yorum: Yorum Yap

Avea Open Vpn İle Sınırsız Bedava İnternet 2016 Nisan

Merhaba Siberyazilim Okurları bugün sizlere aveada open vpn ile nasıl sınırsız bedava internet yapabileceğinizi göstereceğim bu yöntem ile aveada hiç bir hız kısıtı yaşamadan yada kota derdi olmadan sınırsız bedava internetin keyfini çıkarabilirsiniz

Yazılı Anlatım

Öncelikle Apn Ayarını Yapacağız Ayarlar Diğer Ayarlar Mobil Ağlar Erişim noktası adları Yeni Apn Oluştura Tıklıyoruz Ve Ayarlar Şu Şekilde Yapıyoruz



Daha Sonra Aşşağıda Linkini Vermiş Olduğum Open Vpn Adli Programa Giriyorsunuz Ve Şu Adımları Uyguluyorsunuz




Seçip Selecte Basıyoruz

Akın.Ovpn Linki Aşşağıda 



Connect Diyoruz Ve Bağlanmasını Bekliyoruz Bağlandıktan Sonra Sınırsız İnternetin Keyfini Çıkartabilirsiniz




######Önemli######

Bu İşlemleri Yaparken Hattınızda TL Olmaması Gerkmektedir Yoksa Paranız Gider


Config Düzenlendi Çalışır Durumda Config İçindeki Küfürlerde Silindi :D :D :D


Akın.Ovpn İndir

Akın.Ovpn İndir (Zippyshare)

Open Vpn Connect Apk İndir










Facebook Sayfamız için TIKLA



Dikkat Yeni pia ve vpnbook şifreleri İçin Tıklayınız..!



GRUBA KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ..!

Apk indir

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. internet paketi olsa paketten yer mi?

    YanıtlaSil
  2. apn mms yapınca mobil açılmıyor yardım edermisin?

    YanıtlaSil
  3. Paketten yemez. Ayrıca mobil veri açmak için müşteri hizmetlerini ara açarlar. Yada online işlemlerden kendiniz yapın. En sağlamı müşteri hizmetleri ni arayın.

    YanıtlaSil
  4. Herseyi dedigin gibi yaptim fakat ovpn baglanmiyor

    YanıtlaSil
  5. Turkcell yok mu be abi calisan kac aydan beri bekliyoruz onceden vardi simdi calismiyo

    YanıtlaSil
  6. Turkcell yok mu be abi calisan kac aydan beri bekliyoruz onceden vardi simdi calismiyo

    YanıtlaSil
  7. terbiyesiz akin configin ici sikerim sokarimla dolu hic baktinmi configin icine :)

    YanıtlaSil
  8. mms.sikerim.com HAYAT BOŞ mms.sokarım.com LA COŞ :D

    YanıtlaSil
  9. Krdş hem yavaş hemde içi küfür dolu :D

    YanıtlaSil
  10. Bende mms yapınca bağlanmıyor internete Desire 816

    YanıtlaSil
  11. aga apn mms yapnca veri gelmiyo ?

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm hocam bende düne kadar eproxy ve Android için open vpn yi kullanıyordum bu sabah artık kapanmış giremiyorum. Siz hala girebiliyormusunuz. Yardımcı olabilirmisiniz.

      Sil
    2. www.limitsiztrick.net

      Sil
  13. Siberyazilimci gruba alirmisin banlamissiniz galiba göremiyorum zamanında yardim etmiştim oysa ki https://m.youtube.com/watch?v=IM95xrIs5mM facebook linkin facebook.com/zeynelabidinhug alitsaniz sevinirim...

    YanıtlaSil
  14. Beyler apn yam verilmemiş çslışmayanlar denesin
    Türk Telekom APN AYARLARI;

    Apn: mms
    Kullanıcı Adı: mms
    Şifre: mms
    Apn türü: default,mms

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm arkadaşım ben note 3 te default mms yazınca normal avea internet apn sine geri atıyor. Yani yaptığımız mms de kalmıyor

      Sil
  15. Kisaltma sitesi çökmüş zippyshare linkine ulasilmiyo

    YanıtlaSil
  16. Yeni bi link atın zippyshare açılmıyo indiremiyoruz

    YanıtlaSil
  17. Pia adresi cufcuf olmus

    YanıtlaSil
  18. Open vpn authentication failed hatasi veriyor neden olabilor

    YanıtlaSil
  19. sa. kardeş aut... failed hatası alıyorum yardımcı olurmusun?

    YanıtlaSil
  20. Open VPN Authentication hatası veriyor bağlanmıyor sadece bunda değil tüm ovpn de yapıyor bunu neden kaynaklanıyor acaba ?

    YanıtlaSil
  21. Pia giriş bilgileri failed ;)

    YanıtlaSil
  22. Pia kabul etmiyor,değişmiş sanırım

    YanıtlaSil
  23. yaa terbiyesiz akin sikerim sokarim dedin al sana authentication failed yaptilar :D

    YanıtlaSil
  24. Pia hesabı patlamış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hacm, artık pia hesabı kapanmış, bu da demektir ki artık openvpn kullananların en az yarısı giremeyecek

      Sil
  25. yeni pia paylaşabilir misiniz acaba ? Bu sabah bitti, yeni pia olmazsa çalışmaz

    YanıtlaSil
  26. Authentication hatasi veriyo ve baslik yanlis

    YanıtlaSil
  27. yaw türkcell open bulun

    YanıtlaSil
  28. Hocam yenisini ne zamana çıkarırsınız

    YanıtlaSil
  29. Ulan ben openVPN le eproxy i kaç ay sorunsuz kullandım kapandı dediler ayar çektim gene kapanmadı sen gel kapanacak bu günü bul arkadaş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapandı arkadaşım bu sabah kapandı

      Sil
    2. eminmisin >> http://bc.vc/KpMu9Z

      Sil
  30. Teşekkürler hesap güncellenmiş artık çalışıyor yeniden indirin

    YanıtlaSil
  31. Yapamayanlar videosu https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=X0MrAVq3quo

    YanıtlaSil
  32. Pia hesabini nasi aliyoruz admin onun hakkinda yardimci olurmusun

    YanıtlaSil
  33. Admin bisi sormak istiyoeum bu configde proxy varmi yani proxi yavasladiginda hangi kismi silip baska proxy yazicaz ben anlayamadm ya lutfen bilgi verirmisin?

    YanıtlaSil
  34. Amina kodugumhn oğlu senin dünyan yalan la daha nisan a gelmemişiz nisan paylaşımı yapmış itin veledi seni gavat az dogru paylaşım yaptigini gorsem varya disimi kiracam mk hep paylasimlarin ya yalan ya vuris yada calismiyor ben boyle sitenin amk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence 2 kere düşün takır takır çalışıyo canavar gibi

      Sil
  35. Vodafone hiç bişiyok mu

    YanıtlaSil
  36. Pia hesap yenilenince çalışıyor. Fakat çok kişi girince hız düşüyor. Ben başka vpn ile de denedim onda da hız aynı. Bu demek oluyor ki mms bağlantısının belli bir limiti var. O yüzden paylaşmasaydınız daha hızlı internete giriyor olacaktık bilginiz olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece kendini düşünen bir hınzır görüyoruz şimdi.

      Sil
    2. Sadece kendini düşünen bir hınzır görüyoruz şimdi.

      Sil
  37. Günde 4 GB Download :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben günde rahat 10 GB ve üstü çekiyorum şuana kadar tüm bedava avea internetler ile toplamda 300 GB kullanmışım veri kullanımına baktım öyle gözüküyor en çok ta Open VPN ile :D

      Sil
  38. Ulan ben bu internet ile sabahtan akşama kadar online oyun oynuyom fakat ping 300 lerde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum bununla fazla bişey bekleme korsan Battlefield Bad Company 2 oynuyorum pingim 400-500 geziyor adamların en fazla 100 ms :) Genelde gece hızlanıyor o zaman gir oyna.

      Sil
  39. Kardeş mukemmelsin

    YanıtlaSil
  40. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  41. arkadaslar yeni 4.5g sim kartla kullanan varmi bunu kullanabiliyormusunuz birisi cevaplarsa sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. way sizin amniza koyim biriniz cevaplasa yarrakmi yersiniz gotler bu soruyu gorupte cevaplamayan oruspucocugudur bilesiniz sinirlendim yaww yeter cavaplayin amina koyim

      Sil
  42. Allah razı olsun admin çalışıyor

    YanıtlaSil
  43. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin götünü sikerim at yarrağı daha adın yok resmin yok ahkam kesiyosun amınoğluna bak la

      Sil
    2. Senin götünü sikerim at yarrağı daha adın yok resmin yok ahkam kesiyosun amınoğluna bak la

      Sil
    3. Pic kurusu ismim efe atakan yasim 30 ankarada hastanede calisiyorum sana birsey soyleyim o laflari senin gotune sokmazsam senin kafani ezmezsem beni siksinler herkes sahit kocum sen sonunu hazirladin ankaradayim lakabim dede sor herkes bilir senin suratini siktim sen bittin

      Sil
    4. Unutmadan sen yorulma hemen adresini yaz yarin yanindayim suratini sikmeye geliyorum yaz bekliyorum got sikiyorsun oylemi gotune telefon diregini sokunca ne diyeceksin yaz lan adresini ibne

      Sil
    5. Yalan amina koyim ankaradayim dede diye biri yok maksimum 13 yasinda bir velet korku salmaya calisiyor haberiniz ola

      Sil
    6. Yemin ettim kafani ezecem adres ver geldigimde yasim kac gor sana bir iyilik istedigin kadar adam topla yemin olsun oyle dayak atacamki sana dinlene dinlene

      Sil
  44. Beyler son Config de gitti var mı yeni

    YanıtlaSil
  45. Beyler nasıl yapicaz ya turn interface hatası veriyor ya kendimiz nasıl yaparız ya config :( evde Wi-Fi gitti babamın bu sene maddi durumu dusuk biri yardım edebilir mi ? :(

    YanıtlaSil
  46. La anasini siktigim orospu çocugu seni sikimin hirsizi senin anani götünden sikecem az kaldi bir paylaştigin şey calişmiyor lan gavatin iti senin yüzünden telefonuma format attim vuris bulaşti anani sikeyim hemiii

    YanıtlaSil
  47. Virus bulusmasindan korkuyosan hic bu islere bulusma ozaman
    Admin adamsin yola devam ..

    YanıtlaSil
  48. vaiting proxy erver diyor bağlantı gelmiyor

    YanıtlaSil
  49. Eproxy ile girdiğimiz vpn nin kullanıcı adı şifresi değişmiş düzeltebilir misiniiz

    YanıtlaSil
  50. Authention gibi bi hata veriyo patladı heralde

    YanıtlaSil
  51. Beyler gene gitti .d

    YanıtlaSil
  52. Admin 1 senelik pia hesabi bul hic kapanmasin ��
    Configler Error 404 gitti beyler

    YanıtlaSil
  53. Admin 1 senelik pia hesabi bul hic kapanmasin ��
    Configler Error 404 gitti beyler

    YanıtlaSil
  54. x4004227
    THRebZ2Nb7 beyler hesabı confing e editleyin denedim calisiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasil yapicaz anlamadim

      Sil
    2. Yenisi var mı hocam bu da gitti.

      Sil
  55. Buradan paylaşılır mı yeni ayarlar

    YanıtlaSil
  56. Degerli musterimiz, WAP APN uzerinden internet kullanmaktasiniz. Cihaziniza birazdan gonderilecek "INTERNET APN" servis ayarlarini yukleyerek daha hizli internet deneyimi yasayabilirsiniz. Demek ki bizim msn veya wap kullandigimizi biliyorlarbiliyorlar, sonra girmesin bize, ben birakiyorum bu isleri artik ne olur ne olmaz

    YanıtlaSil
  57. Bişi yapamazlar la

    YanıtlaSil
  58. Banada turk telekomdan oyle mesaj geldi bir sey olmaz demi

    YanıtlaSil
  59. Lutfen yeni config failed diyo yeni config ne zaman cikar

    YanıtlaSil
  60. Degerli musterimiz, WAP APN uzerinden internet kullanmaktasiniz. Cihaziniza birazdan gonderilecek "INTERNET APN" servis ayarlarini yukleyerek daha hizli internet deneyimi yasayabilirsiniz.??????????????

    YanıtlaSil
  61. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  62. Abi config gitti yeni config lütfen turktelekom configleri silmiş 26 martda

    YanıtlaSil
  63. Ya bu apnler nasi alınıyor bi gösterinde yapak

    YanıtlaSil
  64. Bu configlerde patladı bu pia yı nereden buluyorsunuz acaba ? Yenisi var mı ?

    YanıtlaSil
  65. Bu config dosyası inmiyor nasıl indirebilirsiniz yardım eder misiniz???

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status