Türk Telekom Sınırsız Bedava İnternet 2016


Türk Telekom Sınırsız Bedava İnternet 2016

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere Türk Telekom Yani Aveada Nasıl Sınırsız Bedava İnternet Yapabileceğinizi Göstereceğim Gayette Hızlıdır Şimdi Yaptıklarımı Adım Adım Yapın

Öncelikle Apn Ayarını Yapacağız Ayarlar Diğer Ayarlar Erişim Noktası Adları Yeni Apn İsim Siber yazilimci Apn : mms


Altta Linkini Vermiş Olduğum Open VPN Connect Adlı Programa Girin Sonra 3 Noktalı Yerden Veya Samsunglarda home tuşunun sol tarafındaki tuşla böyle bir ekran çıkıyor burdan importa başlıyoruz


Daha Sonra Karşınıza Böyle Bir Ekran Gelecek İşaretlediğim Yere Basın Geçin


Daha Sonra Altta Verdiğim Config Dosyasını Nereye Atdıysanız Oraya Basın Config Dosyasının Linki Aşşağıda


Config Dosyasını Seçin Ve Selecte Basın


Daha Sonra Connecte Basın Ve Bedava Sınırsız İnternetin Keyfine Cikartin

Config Dosyası Güncellendi Çalışıyor

Bu İşlemleri Hattınızda TL Varken Yapmayin Yoksa Paranız Gider

Güncel Pia Bulundu Bu Yüzden Hata Almayacaksınız Buyrun Tekrardan Indirin
👇

Config Dosyası Apk İndir


Open VPN Connect Apk İndir




102 yorum

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Olmuyor sifre direk değismis

Reply

Denendi baglanmiyor admin

Reply

Olmuyor waiting for serverde kalıyo

Reply

Güncellendi Config Dosyasını Yeniden Indirin Kusura Bakmayın

Reply

HTC kronik sorun mms açılmıyor bu yüzden wap ile nasıl bağlana bilirim sadece injector kullanabiliyorum

Reply

Son yüklenen config de baglanmiyor admin?

Reply

Yine olmuyor

Reply

Admin iphoneye uygunmu bu config

Reply
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Beyler fastest.com dan ssh hesabınızı açın ve confige editle yın bu hesaba çok yüklenme oluyor

Reply

Sıkıntı var galiba baglanmıyor

Reply

Yinede Tekrardan Güncelledim Beyler Kusura Bakmayın Beyler

Reply

#######GUNCELLENDI#########

Reply

Buda olmuyor admin kardes

Reply

olduu saol admın

Reply

hani x123124 Asf2dwR falan yapıyodunuzya onlardan neden yapmıyonuz e-proxy ve openvpn yapsanıza wap olarak girilenlerden

Reply

kardeş alternatif yazanı mı indirdin ??

Reply

eurobook olan oldu bende

Reply

Evh admin eline sağlık

Reply

girmiyo waiting for serverde kalıyo nasıl çözebilirin ??

Reply

Authentication failed gelior

Reply

Authentication failed gelior

Reply

Oluyor ama kapaniyor aciliyor

Reply

Admin 2 3 dk bi kopuyor sorunlu

Reply

Waiting for serverde kalıyo 1 kere bağlandı sonra hep orda kalmaya başladı

Reply

Bu config de kapanmış neden bukadarsık patlıyo admin

Reply

Şu anda elimde config var. Openvpn'nin.. isteyen whatsapp'dan ulaşsın. 05078884819- Config yollayın vb yazın iletisi ulaşana atayım.

Reply

Buraya da link atarmisin

Reply

Lg g4te apn baglanmiyor hocam yardimci olur musunuz?

Reply

Maalesef kardeşim. Whatsapp ile bağlantı kurun. Nete düşerse anında kapatırlar. Çok tehlikeli ipleri vpn yaptım. Engellemesi kolay. O yüzden. 3-4 kisi istedi verdim. Paylaşan olursa. Kapanınca diğerini vermem dedim. O yüzden. iletişime geç. Vereyim. Beni umarım anlamışsındır.

Reply

Admin bu siteden en hızlı vpn leri bulup paylaşabilirsin:

http://www.vpngate.net/en/

hepsinin şifresi ve ismi:

vpn

Reply

Kota doldu sayılır gençlik. +4 kisiye daha verebilirim. Yavaşlamaması için baya alan oldu. 1-2 kisi daha vereceğim sonra vermeyeceğim. 60 mbit kadar kaldırıyor 60/24 falan 2 mbit denk. 24 kisi oldu sayılır.

Reply

Kota doldu yazmayın. Net yavaşlar artık yeni gelenler.. :S Sorry.. 50 kisiye kadar aldım galiba.

Reply

authentication failed hatası veriyor admin ne yapayım ? Bütün confinglerde öyle !

Reply
Bu yorum yazar tarafından silindi.

ne zaman paylaşılır hocam ?

Reply

Umutlar gitgide tükeniyordu, halk elini ayağını siteden çekiyordu
Admin yeni config bulabilecek miydi, aslında sadece account ve password yeterliydi

Reply

aynen siz x457223 XSDarr32 falan yapıyodunuz bunlardan olsa ben gerisini getiririm bana sadece bunlar lazım

Reply

authentication failed hatası veriyor admin ne yapayım ? Bütün confinglerde öyle !

Reply

Turkcell yokmu admin bi yerden kopyalayin bulun artik

Reply

Turkcell yokmu admin bi yerden kopyalayin bulun artik

Reply

Turkcell lazım acıl bi sekilde hemde

Reply

admin pia yine patlamış

Reply

acı ama bu configde patladı :(

Reply

configin icini kontrol et istersen :) Config yanlis yazilmis

Reply

Pia nerde mk at yalani s.. inanani..

Reply

hızlı bişeyler yokmu ya

Reply

50 kb le giriyo e-proxy ve openvpn yapsanıza en azından onlar 700 kb falan giriyodu

Reply

http://siber-android.blogspot.com/ kopmasız sorunsuz configler burda

Reply

Admin Bende Siber katılabilirmiyim dün 2 tane config cıkardım suanda ikiside güncel çalışıyor openvpn ile 1,5 mbit

Reply

Youtuber siber bunyamin yazarak ulaşabilirsin

Reply

Nasıl yapdın banada lazımda x477474 HfBbd6 gibi olanlardan

Reply

Beyler 0553 494 1400 mesaj atin watsapdan config veriyim hizli sorunsuz kopma yok

Reply

tmm atıyom mesaj bekle

Reply

Pia dün gece yine vardı patladı ne yalani

Reply

Şuanki Config de Çalışır Durumda

Reply

Deep e-proxy ve OpenVPN yapsanıza o daha iyi

Reply

Beyler bu sitede var calisiyo gayet iyi alin yararlanin
http://menindir.blogspot.com.br/2016/04/avea-openvpn-ile-snrsz-bedava-internet.html

Reply

admin pia hesabı gelince düzenler misiniz lütfen teşekkürler

Reply

Ben bubun proxy sini degistirsem bu hizlanirmu acaba acilen cevap bekliyorum

Reply

Abi bi osman pazarlama linkini yenilesene bi zahmet

Reply

ARKADAŞLAR TÜRK TELEKOM AVEA İÇİN 17 NİSAN 2016 18:50 İTİBARİ İLE SORUNSUZ ÇALIŞIYORDUR

OPENVPN İLE : http://siber-android.blogspot.com/2016/04/turk-telekom-avea-17-nisan-2016-openvpn.html

PSİPHON HANDLER İLE : http://siber-android.blogspot.com/2016/04/turk-telekom-avea-psiphon-handler-ile.html

Reply

HEPİNİZİ TUTUKATTIRMAK LAZIM 50.000 TL TAXMİNATI ÇAKTILARMI BELEŞ NE OLDUĞUNU HİLE NE OLDUĞUNU SNLAYACAKSINIZ.

Reply

HEPİNİZİ TUTUKATTIRMAK LAZIM 50.000 TL TAXMİNATI ÇAKTILARMI BELEŞ NE OLDUĞUNU HİLE NE OLDUĞUNU SNLAYACAKSINIZ.

Reply

Admin configi düzenle yeni pia hesap : x4620646 eo5uDayBX3

Reply

Hesap yine patladı geçmiş olsun

Reply

Sende kullanıyon demek ki buralardasin.
Önce kendine bak. Ne o configsiz kaldin di mi

Reply

Saol kardeş ben bunun gibi pia hesabi istiyodum eger yapabilirsem linki atarim sizde yararlanirsiniz

Reply

linklerden üye olursanız belirtiğim promosyonları alabilirsiniz.
http://ru.tc/a1b2
bu linkten üye olun 2gb kullanım hakkınız olur.openvpn ve torrent desteği mevcut. sweden/stockholm server en hızlısı tavsiye ederim.üye olduktan sonra settings/download user profile kısmından openvpn dosyasını şifrenizi girerek indirebilirsiniz.indirdikten sonra kullanıcı adı ve şifre girmenize gerek yok. sadece avea ya göre editleyeceksiniz.
ikinci bir site
http://kep.md/wYZQ
bu da gayet hızlı 15 gün premium veriyor. her 8 saat için 400mb sınırı var.openvpn ve torrent desteği var. yalnız 15 gün premium için windows uygulamasını indirip hesabınızla bağlantı kurmanız gerekiyor. uygulamayı kurmazsanız hiçbişey vermiyor.

Reply

güncel pia hesabı lazım olan paylaşabilirmi

Reply

http://www.limitsiztrick.net/2016/01/avea-mms-apn-ile-openvpn-bedava-internet.html :D

Reply

Guncel pia hesabi bulundu arkadaslar sitemizden ulasabilirsiniz.

http://teknotamirci.blogspot.com

Reply

Guncel pia hesabi bulundu arkadaslar sitemizden ulasabilirsiniz.

http://teknotamirci.blogspot.com

Reply

Desire 820 de mms apn si açılmıyor avea internet açılıyor

Reply

beyler azure.microsoft.com a girin. 1 ay bedava server veriyor. opevpn access sever i kurun. rahatınıza bakın. kendi vpnniz olmuş olur. 1 ay rahat edersiniz. ben yaptım gayet iyi.

Reply

Saol kardes eve gidince denicem

Reply

http://siber-android.blogspot.com/2016/04/turk-telekom-avea-17-nisan-2016-openvpn.html beyler yeni config paylaşdım bakabilirsiniz.

Reply

kardeş siteye girdim openvpn access server i göremedim nerde? bir de bu pc için mi cep için mi? openvpn access server üye olduktan sonra mı geliyor karşımıza? biraz daha detaylı anlatırmısın

Reply

hocam azure a üye olduktan sonra sana 1 ay ücretsiz üyelik ve 610 TL kullanım hakkı veriyor. bunu kullanarak azuredan server kiralıyosun. server oluştururken işletim sistemini ubuntu 14.04 LTS seçeceksin.server oluşturduktan sonra putty ile kendi server ına bağlanıp openvpnserver programını kuruyosun. daha sonra server ipsi ile openvpnserver web arayüzüne girip client dosyasını indirebiliyorsun. karışık gelebilir fakat hiç zor değil. bende bilmiyordum server nedir nasıl kurulur internetten araştırarak hallettim.linklere bakabilirsin.yapamazsan yardımcı olurum iletişim bilgilerini buraya yaz.

http://www.codepool.biz/virtual-machine-openvpn-microsoft-azure.html
http://azure-openvpn.github.io/
http://www.beebzer.com/2015/10/05/openvpn-on-azure/

Reply

kendi vpn ni oluşturmuş oluyosun. pia gibi ama sadece senin oluyor. 2 kişi max girebiliyor. ister telefondan gir istersen pcden. sen üye ol yapamassan teamviewer ile hallederiz.

Reply

kurduğum vpn server. sende bu şekilde kurup istediğin zaman kullanabilirsin. azure bittekten sonra server kiralayıp devam edebilirisin. genelde digitaloceans serverlarını kullanıyorlar ayda 5 dolar gibi bir fiyata kiralayabilirsin.

https://openldl.westeurope.cloudapp.azure.com

Reply

www.limitsiztrick.net de paylasildi

Reply

http://siber-android.blogspot.com/ beyler herkes kendisi config yapsın diye konu açdım bakabilirsiniz bedava interneti hızlıca kullanabilirsiniz.

Reply

BEYLER HERKES KENDİ İNTERNETİNİ KENDİSİ YAPSIN BUYRUN >> Türk Telekom ZPN Config TIKLA GİT

Reply

BEYLER HERKES KENDİ İNTERNETİNİ KENDİSİ YAPSIN BUYRUN >> Türk Telekom ZPN Config TIKLA GİT

Reply

Ben yapdım o hesaptan 10 GB yi de aldım fakat http-proxy yi değiştirmem lazım bağlantı kesilmesi ondanmi acaba ??

Reply

http://teknotamirci.blogspot.com.tr/?m=1

Cok hizli farkli http injektor ayari paylasildi arkadaslar.

Reply

http://teknotamirci.blogspot.com.tr/?m=1

Cok hizli farkli http injektor ayari paylasildi arkadaslar.

Reply

Turkcell Bedava internet paylasildi

http://teknotamirci.blogspot/2016/04/turkcell-atom-vpn-bedava-internet-26.html?m=1

Reply

Turkcell Yeni Host bulundu

http://teknotamirci.blogspot.com

Reply

Turkcell Yeni Host bulundu

http://teknotamirci.blogspot.com

Reply

Beyler, ben Turktelekom mobilde çok iyi bir ayar buldum. HTTP Enjektör uygulaması ve config paylaşılmıştı. Fastssh.com sitesinden public ssh hesaplarıyla uğraşmaktansa, (Ayrıca hız düşük ve ping yüksek oluyor) Türkiye den sunucu alıp kişiye özel ssh bağlantısı verelim. Tabi düşük bir ücret karşılığında. Ben türkiye lokasyonlu sunucum ile ssh bağlantısı kuruyorum. Ping max. 50, Download ve upload, 10 mbps ye kadar çıkıyor. Ayrıca sağlam ve sıkıntısız çalışan Elit Türkiye Proxy adresinide vereceğim. İrtibat için;
https://www.facebook.com/ykalbayrak

Reply

aylık 14TL ye server kiralayıp , vpn sunucusu kurulabiliyor.1TB veri tranferi veriyorlar. fiyat 14TL nin altındaysa düşünülebilir.

Reply

Premium Türkiye Lokasyon VPN. Detaylar için ekleyin,
https://www.facebook.com/ykalbayrak

Reply

sa. bnde htc one m8 var apn'yi mms yapınca mobil veri gelmiyor. Sizce neden olabilir?

Reply

bir de bu şekilde dene hocam.

https://youtu.be/bsM_-Sbc_Uo

Reply

Yorum Gönder