TURKCELL SINIRSIZ BEDAVA İNTERNET 2016(OPENVPN)

Yazar: Buğra Han Tarih: 12:09 Kategori: , , , , , Yorum: Yorum Yap

                                         Turkcell Nisan Ayı Open vpn ayarı (zpn)

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere nisan ayı turkcell openvpn ayarı vereceğim.
Ayar gayet stabil ve hızlıdır heryere girer hostumuz ekipmobil.turkcell.com.tr dir.
Apn ayarları normal internet apnsidir.

zpn.im den hesap alın configi es dosya yöneticisiyle açın xxxx.zpn.im olan yeri kendi k.adınızla değiştirin.auth user pass yazan yerede k.adınızı ve şifrenizi yazın cı-onfigi import edin bağlanın ve keyfinize bakın.
Not: ayar grubumuzdan bi arkadâsımıza aittir.
Ekran Görüntüsü
NOT:WAİTİNG FOR PROXY SERVERDA KALIRSA PROXY PATLAMIŞTIR. proxynova.com www.cool-proxy.com veya incloak.com sitesinde http  proxy temin edip es dosya yöneticisiyle configin içini açıp '' http-proxy 12.34.56.78 3128 böyle yazan kısımı silip proxyi yapıştırıp kullanmaya devam edebilirsiniz.(o sayılar denkgele yazdım sayı yazan bölümden anlayın artık :) )

İNDİRME LİNKİ




Facebook Sayfamız için TIKLA



Dikkat Yeni pia ve vpnbook şifreleri İçin Tıklayınız..!



GRUBA KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ..!

Apk indir

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. cı-onfigi import edin yapmışsınız o nasıl olucak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. open vpn e girince sol üstte üç noktaya tıkla import profile from sd card a tıkla indirdiğin yerden dosyayı bul tıkla select e tıkla

      Sil
  2. Abi olmuyor ben sana atsam yapabilirmisinin
    Zpn hesabim empasyon12
    Şifrem Adana0102

    YanıtlaSil
  3. Apn herşeyiyle yazsanıza tam ne oşacak

    YanıtlaSil
  4. Video anlatim yaparmisin rica

    YanıtlaSil
  5. ohaaa ilk başta 5-6 kez denedim olmadı teli yeniden başlattım programı açtım 2 dk sonra başlandı ve inanılmaz ping 369 çıktı ama download 15,37 mbps upload 3,59 mbps çıktı. gerçekten bukadar iyi olamaz vay bee

    YanıtlaSil
  6. la yanlış yere yazmışım psiphon için geçerli yazdıklarım

    YanıtlaSil
  7. Yaw admin şu auth-user-pass diye 3 tane war hangisinin yarine yazacaz...

    YanıtlaSil
  8. admin kull adı yazarken zpn.im yazan yeride silicekmiyiz ve user pass demişin 3 tane var nereye yazıcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zpn.im yazan yeri silmiceksin orda facebook.zpn.im yazıyor ya facebook yazanı siliceksin kendi kullanıcı adını yazacaksın

      Sil
  9. https://m.facebook.com/profile.php?ref=bookmarks

    Bani kaldırın güncel pia hesabı paylasicam

    YanıtlaSil
  10. Kullanici adi sifre nasil yaziyoz .. user silip k.adi.. pas silip sifre deil mi.. ama 3 yer var

    YanıtlaSil
  11. 3 tane auth user pass yazan yer var nereye yazacağız beyler

    YanıtlaSil
  12. ya yaptm nete giryrm zpn kismi gelyr yatdm et

    YanıtlaSil
  13. noldu la götöş bulamadınmı pia hesap bulamassın tabi panele giriyor :D

    YanıtlaSil
  14. fullandroidhk.blogspot.com beyler yazar olmak isteyenler bana ulaşsın kazanacaginiz paranin hepsi sizin sitenin hiti yukselince beraber calisicaz mesajlarinizi bekliyorum :3

    YanıtlaSil
  15. Waiting for proxy de kaliyor admin?

    YanıtlaSil
  16. Girmiyor ameke waiting for proxide kaliyo

    YanıtlaSil
  17. www.siber-android.blogspot.com turkcell paylasildi

    YanıtlaSil
  18. beyler http://qpython.net de turkcell yeni yöntem için proxy tarayıp otomatik config yapan vpnbook-zpn-pia için süper kodlar yapıyolar haberiniz olsun

    YanıtlaSil
  19. Arkadaşlar nasıl hesap alıcam yardım edin

    YanıtlaSil
  20. Arkadaşlar nasıl hesap alıcam yardım edin

    YanıtlaSil
  21. kardeş videolu anlatım bekliyoruz anlatımdan hiç bişi anlamadık

    YanıtlaSil
  22. Ping atmiyor hic bisey yapmiyor nasi olacak bi yardim edin

    YanıtlaSil
  23. Connect deyince "Looking up dns name" de kaliyor. Yukaridaki resimdeki gibi olmuyor.
    Birde herkes sormus cevaplamamissin. Auth - name - pass yazan yeri duzenlerken kullanici adi ve sifreyi giriyoz da auth yazan yeri siliyormuyuz yoksa aynen kaliyormu yada orayada birsey yaziyormuyuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. auth user pass ı silmiyorsun dostum sadece ordaki k.adı şifre yerini değiştiriyorsun

      Sil
    2. auth user pass ı silmiyorsun dostum sadece ordaki k.adı şifre yerini değiştiriyorsun

      Sil
  24. 1000TANE PROXY DENEDİM OLMUYOR BİR TANESİ HA GİRDİ HA GİRECEK DERKEN 15DK UĞRAŞTIM WAİTİNG FOR PROXY DİYOR SONRA WAİTİNG SERVER DİYOR YOK NAFİLE OLMUYOR BİTANE BAĞLANIYOR ATHENİON FAİLED DİYE BİR HATA VERİYOR DELİRİCEM

    YanıtlaSil
  25. Acik olan proxy 46.101.212.226 3128

    YanıtlaSil
  26. http://qfs.mobi/f3170655 buyrun kardeslerim

    YanıtlaSil
  27. Beyler bende calisiyor incloakdan proxy alin https ve socks secip 3128 aratin beyler calisir isterseniz video cekem

    YanıtlaSil
  28. Kardesim sen kullanici adi ve sifreni ayarlamaya gerek yok sadece facebook.zpn.im sil oraya kendi kullanici adini yaz ve proxy degistir alttaki facebook facebook yerlerinden üstteki olana kullanici adini yaz alttaki facebooka sifreni yaz kaydet configi import et gir baglan ben incloakdan aldim proxyi ve portu 3128 yapmayi unutma hadi eyw

    YanıtlaSil
  29. Yaw arkadaslar cok ugrasmayin teknotamirciye girin orda config war indirin import edin bitti

    YanıtlaSil
  30. Cooook pardon arkadaslar ya bir karisiklik oldu UZUNLARPC'ye gireceksiniz kesin %100 calisiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni confing :https://youtu.be/NxQwsJ937CE

      Sil
  31. Proxy isteyenler 100 den fazla proxy http://link.tl/D0Hv

    YanıtlaSil
  32. OpenVPN için aylık 10 tl sınırsız 50 tl'ye sunucumuzdan ayar çekebiliriz.

    PIA ve Proxy sorunu yaşamazsınız (PIA premium ve proxy premium verilecektir.)

    Hızlar;

    S1. Speed: 17846 KB/Sec
    S2. Speed: 44223 KB/Sec

    Almak isteyenler Google profilime tıklayıp paylaşıma yorum bırakabilirler..

    YanıtlaSil
  33. Reis baglanti hemen bi film sitesine veya download yapacagim sirrada kopuyor. Telin ustundeki H+ veya 4g kaybolup baglanti kopuyor. Sonra tekrar geliyo. Dwvamli boyle. Bu soruna cozum bulabilen varni?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum telefonunu yeniden başlat veya uçak moduna al sonra veriyi aç indirmeye başla

      Sil
    2. dostum telefonunu yeniden başlat veya uçak moduna al sonra veriyi aç indirmeye başla

      Sil

DMCA.com Protection Status