Turkcell Hammer Vpn İle Sınırsız Bedava İnternet 2016

Yazar: DeepTopics Tarih: 08:10 Kategori: , , , , , Yorum: Yorum Yap

Turkcell Hammer Vpn İle Sınırsız Bedava İnternet 2016

Turkcell Bedava İnternet

APN: TURKCELL APNSİ

Merhaba Arkadaşlar bugün sizlere Hammer Vpn Programı İle Nasıl Sınırsız Bedava İnternet Yapabileceğinizi Göstereceğim  Ve Bunun Yanında Proxy Nasıl Değiştirilir Bunuda Anlatacağım ki Sonradan Ayarını Kapandığını Sanmayın Öncelikle Altta Linkini Vermiş Olduğum Hammer Vpn Adlı Programı İndirin Ve Giriş Yapın Daha Sonra


Ayarları Resimdeki Gibi Yaptıktan Sonra Advence Butonuna Tıklayın Ve


Ve Ayarları Resimdeki Gibi Yapalım Ve Geri Gelip Connect Butonuna Basalım Karşımıza Böyle Bir Ekran Çıktığında İşlem Tamam İnternetin Keyfini Çıkarabilirsiniz Ama Belli Bir Süre Sonra Bağlanmayabilir Nedeni İse Proxynin Patlamasıdır İnternete Yeniden Erişmek İçin Proxy Değiştirmeniz Gerekmektedir

Proxy Nasıl Değiştirilir ?

İncloak.com adlı siteye gidiyoruz Ve Resimlerdekini Uyguluyoruz




Daha Sonra Geri Gelip Connecte Basalım Ve Bağlanınca İşlem Tamam

Hattınızda Faturalı İse Yapmayın Yoksa Paranız Gider Vpn Belli Bir Kullanımdan Sonra Limitiniz Doldu Diyor Veriyi Silip Tekrar Kullanabilirsiniz


Hammer Vpn Apk İndir









Facebook Sayfamız için TIKLA



Dikkat Yeni pia ve vpnbook şifreleri İçin Tıklayınız..!



GRUBA KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ..!

Apk indir

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. sınırlı yalnız 100 mb sınırı var

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. kardeş hesap kapandımı heralde şu configdeki zpnli varsa atar mısın ?

    YanıtlaSil
  4. openvpn config varmı? Turkcell

    YanıtlaSil
  5. Yaw abicim vodafone icin biseyler yapin yaw

    YanıtlaSil
  6. Perfect neden küfür ediyorsun ki başlıkta sınırsız yazıyo 100mb sınır var demişler niye adama klavye erkekliği yapıyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turkcell sınırsız ki vpn veriyi siliyor sun tekrar kullanabiliyorsun vpn sınırsız değil sadece bu neyin kafasi

      Sil
    2. Turkcell sınırsız ki vpn veriyi siliyor sun tekrar kullanabiliyorsun vpn sınırsız değil sadece bu neyin kafasi

      Sil
  7. Baskan size zahmet vodafone bekliyoruz artik

    YanıtlaSil
  8. Super Hızlı Elite proxy http://link.tl/D3Py

    YanıtlaSil
  9. http://qfs.mobi/f3186087 OPEN VPN YENI AYAR QPY VAR AMA KAPANMASINI ISTEMIYORUM ^^
    K.ADI: vpnbook
    Şifre: wuTruwa8

    YanıtlaSil
  10. Veriyi siliyorum ama işe yaramiyor

    YanıtlaSil
  11. Editör alımı yapacağınız zaman aklınızda bulunsun bu işlerle handler olayı başladığından beri ilgiliyim yazar veya video ile anlayıtı olarak iş yapabilirim (şöyle bi test yapabilirsiniz, google a turkcell openvpn yazın ilk sıradaki video büyük ihtimal benim videom olacaktır.)

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Kardeşim eline sağlık on numara anlatım on numara da çalışıyor eyvlh

    YanıtlaSil
  14. Siber abi sadece sertifika iptal edilmis yada kullanici suresi dolmus bana gore ayar yapip calisyiriyorum vpnbook oluyo zpn.im bilmiyorum abi en kisa surede pia yi halletsen torrenten bisiy inmiyo yaparsin sen abi.

    YanıtlaSil
  15. Siber abi sadece sertifika iptal edilmis yada kullanici suresi dolmus bana gore ayar yapip calisyiriyorum vpnbook oluyo zpn.im bilmiyorum abi en kisa surede pia yi halletsen torrenten bisiy inmiyo yaparsin sen abi.

    YanıtlaSil
  16. Bunu kullanmayin admin yeni ayarlar veriyim

    YanıtlaSil
  17. Beyler googplayden troidvpnyi indirin ayarlari ayni yapin ben kendim denedim buldum 100mb dida gectim hala çalışıyor verileri silmeme gerekde yok uygulamanin harcayin harcaya bildiginiz kadar

    YanıtlaSil
  18. Admin kardes dediğim seyi paylaş her yapsin

    YanıtlaSil
  19. Veriyi silin tekrar kullanin bukadar basit yani sikinti yok

    YanıtlaSil
  20. 10000 mbit hıında indirme yaıyorum.
    Sizingibi ibnelere mi paylaşım yapacaz gidin paket alın kapçık ağızlılar

    YanıtlaSil
  21. Yasadışı her konuları.
    Bizzat Teknoloji Bilişim Suçlular Teşkilatına şikayet etmekteyim.

    YanıtlaSil
  22. Hay amk ya ulan verileri silince butun kaydettigimiz seyler gidiyo onbellegi silsek sadece olmuyo mu?

    YanıtlaSil
  23. BEYLER HAMMER VPN IN HILESINI YAPTIM 150 MBS HIZINDA LINKE GIR BAK
    https://youtube.com/watch?v=9GH7yJjEBv4

    YanıtlaSil
  24. veriyi silip tekrar kullanabilirsiniz derken neyi kast ettiniz acaba ?

    YanıtlaSil
  25. Neyi kastettiğini anlatayım. Yani vpn indirdiğim programın 100 mb limiti var ve limit dolduğunda sen ayarlardan uygulamalar ve ordan vpn nin verilerini sil. Daha sonra programa gir ve başlat de. Rahatca kullan.

    YanıtlaSil
  26. Admin bunun yeni ayarini buldum host tvdebugun.tv olacak proxyi fln sen yaparsin ben de calisiyor paylasirsan sevinirim herkes girsin bedava internete

    YanıtlaSil
  27. Host çalışmıyor bulduğum halde reconnecting diyor

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status