Tek Tıkla Android Cihazınızdan Televizyonları Kapatın.

Yazar: Mr. Kajmer Tarih: 19:19 Kategori: , , , , , , , Yorum: Yorum Yap
Merhaba dostlar.
Bugün sizlere android cihazınızdan tek tıkla televizyonları kapatmaya yarayan uygulamayı sunucam.



Uygulamanın kullanışı çok basit.
Tek yapacağınız şey aşağıdaki linkten uygulamayı indirip Kırmızı düğmeye basmak.



Ancak tvde IR özelliği bulunması lazım, Zaten günümüzde bir çok tvde bu özellik mevcut.
Aşağıdaki listede bulunan bütün TVler uyumludur.



Az önce evdeki TVde denedim işe yaradı :))
Gerçekten çok eğlenceli.
Kumandayı eline alıp akşama kadar TV başında oturan bir kardeşiniz veya ablanız falan varsa, artık başı belada :))..

Dipnot: Uygulama yabancı bir forumdan alıntıdır. Makaleyi kendim yazdım. Başkaları gibi emek hırsızlığı yapıp kopyala yapıştır yapmadım.
Uygulamayı forumdan indirip kendim upload ettim.

İyi Eğlenceler dostlar














Facebook Sayfamız için TIKLA



Dikkat Yeni pia ve vpnbook şifreleri İçin Tıklayınız..!



GRUBA KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ..!

Apk indir

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Adam sabahın beşinde makale yaziyo helal olsun mk :D

    YanıtlaSil
  2. bende geldim (UÇAN İNEK)

    YanıtlaSil
  3. sırf linktl ne tıklamamak için linktl çevirici kullanıyorum xd (UÇAN İNEK)

    YanıtlaSil
  4. eyvallah ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Reklamsiz link atabilir misiniz beyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş burdan 3-5 bişey kazaniyoruz bari ona göz dikmeyin

      Sil
  6. Reklamsiz link atabilir misiniz beyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olum 2 dk reklami geçiversen bşy kaybetmessin bu adamda sn geçtin diye zengin olmaz adam uğraşio atiyo resmen bidaha atma der gibi ... ( namkörlük yapmayın!!!)

      Sil
  7. Arçelikte olur mu kardeş

    YanıtlaSil
  8. Kardeş uygulamaya girince direk bi siteye yönlendiriyor

    YanıtlaSil
  9. beyler adam bu kadar uğraşıyo bi link geçmek o kadar zor olmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlamiyorlar ki dostum üstüne bide sövüyorlar

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  10. Telefonda kizilotesi olmasi gerekiyormus programda yazan hatayi cevirdim oyle diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. IR yazdım dostum IR kızılötesi demek

      Sil
  11. League of legends rp hilesi paranız boşa gitmesin indirin videolu anlatım : https://www.youtube.com/watch?v=NS0sTiek6ww … … spam değil

    YanıtlaSil
  12. qfs.mobi ye upload edebilir misin indiremedim yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
  13. Kızıl oteli bulunamadı diyo kardesim yardımcı olabılırmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapacak bişey yok hocam, donanımsal bişey o cihazına kendin takamazsın yani.

      Sil
  14. Olmuyor hata veriyor sayfaya atiyo

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status