Psikolojik Hastalıklarda Alkolün Önemi Yararları & Zararları

Yazar: Siberyazilimci Blog Tarih: 11:23 Kategori: , , Yorum: Yorum Yap
Depresyon Anksiyete (kaygı,endişe) de Xanax ve Alkol'ün Benzer Özellikleri.

Merhaba arkadaşlar öncelikle bu makale için gerekli bilgi birikimime dayanarak yazıyorum.Çeşitli kaynaklardan yaptığım araştırmalar ve üzerimde denememle gelişen olayları aktarmak istiyorum.

Depresyon'da Alkol'ün Yararları ve Zararları

Biliyorsunuz arkadaşlar genellikle ağır depresyon,sinir,stres geçiren insanlar bir çok film de ve çevremizde alkol içer buna sizde dahil olabilirsiniz.
Kederli duygu durum hallerinde vucuda alınan alkol bir çok beyinde işlev yapan hormonları tetikler ve normalin üstüne çıkar.Alınan alkol oranına göre değişir tabi ki.

Peki insan bünyesini depresyon ve stress anında nasıl etkileyebilir?

Sinir Stress Depresyon Mutluluk Hormonu olarak geçen serotonin hormonunu tetikler ve bu hormon alkol alınmaya başladığında.Düşük veya normal seviyeden artış gösterir.Normal seviyeyi geçince rahatlama,sakinlik,stresin azalması gibi etkiler gösterir ve ortam haline göre sedatif(uyku) mayıştırma özelliği gösterir.

Peki İçince Psikolojik Açından Her zaman rahatlık sağlarmıyız?

Tabi ki hayır arkadaşlar.Özellikle Serotonin,Dopamin Sadece mutluluk sağlamaz.Vucutta aşırı salgılanmaları depresyon'da daha kötüyede götürebilir.İntihar başta olmak üzere size sağladığı güven ile de (noradrenalin ve türevleri) kendinize veya çevrenize zararınız dokunabilir.Ki Çoğu insan intihar etmeden önce alkol,sigara vb. gibi tetikleyici şeyler ile ölüm olayına koyulur.

Kaygı Endişe Durumunda Etil Alkol ile Xanax (benzodiazepinler) Benzerlikleri.

Bildiğiniz gibi Xanax türevi ilaçlar yeşil reçeteli sakinleştirici ilaçlardır.Bu ilaçlardan önce Anksiyete bozukluğunda Etil Alkol yani içilebilir alkol kullanılmıştır hastalarda.Sebebi Benzo grubu ile aynı reseptöre(Gaba Reseptörleri) etki etmeleridir.
İki etken maddede benzer özellikler gösterir ve normal dozlarda aşırı kaygılanma ve endişelenmede GEÇİÇİ olarak görev yapar.

Xanax Yeşil Reçete Fakat Alkol Neden Değil?

İkiside bağımlılık yapar fakat , fakat ne? Ben bu Olayı ironi olarak görüyorum.Doktor kontrolünde bile yatıştırıcı ilaçlar Max 3 Ay kullanma süresi varken Alkol'de sınırlama yok ve marketlerden alabiliyorsunuz.Şahsi düşüncem alkolüde eczaneler satsın aq.İroniler ile dolu dünya.Her şey Kitabına göre işler falan filan.

NOT:Bu yazı sadece bilgi vermek amaçlıdır ve yüz üstü anlatılmıştır.Her şeyin fazlasının zarar ve kötü sonuçlara gideceğini unutmayınız.Bahsedilen maddeler hakkında teşvik amacı yoktur.
Beyin tam çözülen bir organ olmadığı için geçmiş ve denek hastalarda uygulanan sonuçlar baz alınarak anlatılmıştır.




Facebook Sayfamız için TIKLA



Dikkat Yeni pia ve vpnbook şifreleri İçin Tıklayınız..!



GRUBA KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ..!

Apk indir

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

DMCA.com Protection Status