Turkcell Yeni Ayarlarda Her Yere Girme 2017

Turkcell Bedava Net Ayarini(Qpython,Kpn Tunnel vs..)Yaptiktan Sonra
Asagidan APK'yı Indirip Resimdeki Ayarları Yapın ve Etkinlestirin.

APK Indir

APK Indir (Alternatif)

Mobil Linkler

http://www67.zippyshare.com/v/RtjqCJWQ/file.html


Bedava internet Tüm Operatorler 2018

51 yorum

BU SİTE HARİKA VALLAHA BİLLAHA TİLLAHA HARİKASINIZ BEYLER.....

Reply

Finchvpn de çalısıyomu

Reply

turkcell icin oyunlara girebilen openvpn config var mib

Reply

turkcell icin oyunlara girebilen openvpn config var mib

Reply

pronet yada psiphonda nasıl olacak admin onları anlatabilirmisin ?

Reply

Openvpn'E bağlanmaz mı bu ayarlar ile ? şimdi bunu yaptıkdan sonra ne kullanacağız bilgi verir misiniz lütfen.

Reply

Nasıl yapıcaz detaylı anlatsanız

Reply

OPENVPN Bugun kapandı. Bu proxy yöntemi ilede girmiyor :/

Reply

psiphon ve open gümledi

Reply

Saniyede 3 5mb indiren ınternetim bu sabah saatlerinde kapandı :(

Reply
Bu yorum yazar tarafından silindi.

beyler herşey gg mi artık. eğer yapamıyacaksak zaten :/ biri biliyorsa anlatsın herkes faydalansın

Reply

Ulan ne guzel giriyodk

Reply

admin nasıl yapıcaz anlatsan :/

Reply

tesekkur ederız :)

Reply

malesef gizli ve kapalı grubumuzd calısıyoruz host kapandı %99

Reply

Böyle topluca vodafone geçiyoruz VF'de ayar buldum arkadaşın hattından deneme yaptım ve şuanda saniyede 2 mb indirme yapıyor çok hızlı :)

Gün içinde wifihack.top SİTESİnden üst tarafta yer alan menüden erişebilirsiniz.

Reply

kardeş artık turkcell demi öldü. *159# de turkcell.comdan ücretsiz bakabilirsinz dio site connectreset aq. başka sitede bulamadım ben sizin bildiğiniz varmı ?

Reply

Gökten am yağsa bize tarak düşer o yatakta seker götumunuze girerm.

Reply

Bugün tucjell vpn cenazesi var

Reply

turkcell Yeni host: sallakazan.turkcell.com.tr Alın beyler.

Reply

Kürtcell felan açılsın da biz de kaçak girebilelim artık Hepsi patladı ne güzel 3 mbps ile indiriyordum ya openvpn de çalışmıyor bu taktikde lütfen openvpn üzerinden cözüm paylaşın

Reply

Maalesef kardesim oda olmuyor eminmisin calistigina? Facebooktan eklermisin yada video felan cekebilirmisin? Configin icinden degistirdim bu arada hostu.

Reply

Hostlarla alakali değil bence çünkü hostlar calisiyor. Vpn kapanmis büyük ihtimalle

Reply

Aynen öyle babamda net almıyor eve mal gibi kaldim...

Reply

Ulan amk ya ne guzel giriyoduk insallah yeni host bulunur

Reply

Ben kendi sunucumdaki VPN kullanıyordum benimde kidemi ? kapandı :D

Bence bu sorun TTL İLE alaklı

Reply

Ya beyler bakın kapanan tek şey turkcellin 127 ttl si yani ne demek windows ttl ayari bu 127 ee kapandı da ne oldu dersen zaten butun vpnler 127 ile calisiyordu hepsi gümlendi hostlarda bi sıkıntı yok takir takir calisiyor ama mesela telefonu kapatin yeniden acin sifirdan openvpnden baglanmayi deneyin ttl yapmadan 64 byte alip birakiyo ttl yi yap diyo kisacasi ee ttl yi yapincada bu sefer hicbirsey gelmiyor , tek sıkıntı ttl yi kapattilar bu da baya baya gümletti herşeyi

Reply

63 ve 127 ikisi çalışıyordu . başka yok mu

Reply

Admin, türkcell bedava net ayarını demişsin openvpn çalışmadı çalışan bir ayar atar mısın ?

Reply

Ya beyler bi cozum yok mu ya kaldik netsiz :(

Reply

Arkadaşlar hostlarda sorun yok ben şahsen denedim sorun büyük ihitmal ttl editor leri ile alakalı buna çözüm bulunsa iyi olur

Reply

Tll editorsüz yapmak lazım yani qpyton

Reply

Samsung j7 nasıl root yapılır king root olmuyor

Reply

Gençler takip edyordum bayadır son durum ne. Qpython fln gördüm ama çalışmıyor. Kpn tunnel ide beceremedim galiba :p . Tll siz yapma yolu yokmu çünkü tll 64 yapınca gollercepte.tv turkcell.com.tr fln sorunsuz giriyor. Tll siz yada rootsuz bi yöntem varsa rootlularda tll siz yöntemi yapabilriler hep beraber gireriz ? Son durum ve şu tll siz yapma hakkında fikri olan ?

Reply

Ttl 64 nasil giriyor ki senin

Reply

beyler bi yöntem var ama bilmiyorum olurmu

Reply

Soyle kardesim deniyelim

Reply

Şimdi başka telden hotspot açınca bağlanır o zaman yine

Reply

Gollercepte.tv acık su an ona ayar yapmak lazım

Reply

Qpython ile baya hızlı şekilde giriyor ancak bunu bilgisayara aktarabiliyor muyuz?

Reply

Ayarları nereden bulabiliriz ?

Reply

Ttl editor 127 yapinca vpn internet paketinden yemiyodu. İnternet paketinden yememesi icin baska yontem yok mu :(

Reply

ayarlar var mı sende qypton

Reply

Qypthon ayar ve dosyasi var mi

Reply

Beyler ttl benim yuzumden kapandi!!! kusura bakmayin vodafone gectim freedom kapandi avea ya gectim mms kapandi turkcell e geceli daha 1 hafta olmustu ttl kapandi tadi damagimda kaldi ya laaaa var ben de bi asdestsizlik mk...

Reply

admın ttl64 iken kbps artıyor ama bağlanmıyor ttl yi 127 veya 63 yapınca kbps ne artıyor ne de azalıyor 0 da kalıyor hiç bağlanmıyor lütfen admınim bana bir çözüm öğrenciyiz para yok köntör yükleyelim :::)

Reply

Nasil yapicaz anlamadim yeniyim bu isde

Reply

pda net ile aktarabilirsin

Reply

Merhaba Arkadaşlar Giftfeed isimli uygulama ile 25 tl hediye kodu veriyo play storerda biraz ugraşırsanız turkcell tl de alırsınız buyrun link https://vx95.app.link/kdoXPO387y

Reply

Yorum Gönder