Psiphon Pro ile Turkcell 2017 Bedava internet

Yazar: Siberyazilimci Blog Tarih: 07:56 Kategori: , , , , , , , , , , , Yorum: Yorum Yap
Psiphon PRO 146 APK Download
Handler olmayan Psiphon Pro Apk indir
Psiphon Pro VPN Turkcell Çalışan Ayarlar

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere yeni turkcell apn internet ile psihon pro sayesinde bedava internete bağlanabileceğiniz.Bedava internet ayarlarını vereceğim.Ayar daki resimleri yaparak psiphonu başlatın.Psiphon vpn sürümüdür.Handler DEĞİLDİR.Yeni Hostumuz: bedavagez.com 'dur.

Ayarı ve Resimleri Paylaşan:Okan Kaymaz'a Teşekkür ederiz.

APN:internet

Psiphon PRO APK 1.46  Ayarları


Psiphon Pro Türkçe APK indir
Psiphon Pro 146 APK Download
Zippyshare
Upfile Mobi
DroApk
Alternatif Mobil Apk indirme Linkleri



NOT:Çalışmazsa Uygulamalardan Psiphon Pro verisini Temizleyin Tekrar Ayarlayıp deneyin.
NOT2:Linkteki Eski Sürüm Psiphondur çoğu android versiyonu yüksek olan telde çalışmaya bilir.yeni sürümlerinde deneyebilirsiniz.
Grupta Bağlanma Oranı 4/10 'dur.
bedavagez hostu yerine appmarket.com.tr de yazıp deneyebilirsiniz.



Facebook Sayfamız için TIKLA



Dikkat Elit Android Proxy Programı 2017!



GRUBA KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ..!

Apk indir

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüklü psiphon sürümü varsa ondan olabilir

      Sil
  2. bazılarında çalışmamış arkadaşlar.
    uygulamalardan psiphon verisini silip apn default yani internet yapıp tekrar deneyin bi beyler

    YanıtlaSil
  3. Şimdi Arkadaşlar Dj ercik moduna girdim şuan hakkaten sövmemek elde değil.
    Psiphon Makalesinde bağlanma oranı 4/10 bağlananlar ss atıyor.Uygulama kurulamadı diyip küfür edende.
    Proxy Grabber uygulamasını indirip kuran veletler teşekkür etmezken psiphon makalesinde sövüyor.
    İlla yorumları kapatıp öyle mi devam edelim.Yorumları silmek 5 saniyelik iş.Küfür yeyince inanın zoruma gitmiyor
    zoruma giden olay Elit proxy diye günlerdir dolanıp site arayanlar şimdi programdan faydalanıyor.
    + Psiphon girmeyince küfür edebiliyor.

    YanıtlaSil
  4. Haklısın admin bugüne kadar yaptıklarından sana teşekkür edeceklerine seni sövülüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim millete s.ken yaranır diye bir söz vardır kardeşim.Ben böyle düşünmüyorsam 20-30 kişiye olan saygımdan.Teşekkürler.

      Sil
  5. Allah Razı Olsun Çalısyor Telefonunumda yeni cikanlardan yani tesekkyrler admin.

    YanıtlaSil
  6. Bende faturalıya geçtim açık cıkmaz diye 😕

    YanıtlaSil
  7. Http ust bilgilerinin yazildigi 2 resimdeki alani acamiyorum.surum ayni surum fakat burasi nereden aciliyir yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  8. S.a abi. Normal erisim. Noktalarinda bi degisiklik. Yapacakmiyim

    YanıtlaSil
  9. http://link.tl/V4yy calisiyor arkadaslar yeminlen buyrun

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. emeği geçen herkeze teşekkrüler çalışıyor.bu yoklukta çölde su bulmuş kadar sevindim.

    YanıtlaSil
  12. Dostum, bağlanıyor... yazısında kalıyor.
    Yardımcı olursan mutlu olurum.

    YanıtlaSil
  13. admin tesekkurler bn yeni bi ayar buldum o Host u küçük harfle yazın(host) vede 2. degere (appmarket.com.tr) yazın bnmkinde çalıştı bide sürüm 147 sizde deneyin

    YanıtlaSil
  14. İnterneti paylaşıyorum ama bağlanamıyor başkası neden ?

    YanıtlaSil
  15. Of of of of of of of of of of of of of of ne bitmez rekleminiz var be yeter . 😠😠😠😠😠😠😠

    YanıtlaSil
  16. Admin sen çok güzel bilgiler paylaşıyorsun verdiğin metodlar ve uygulamalar hepsi doğru bir şekilde uygulandığı taktirde güzel verimli sonuçlar elde edebiliriz bu yüzden sana ne kadar teşekkür etsek azdır. Başarılarının devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
  17. Admin sen çok güzel bilgiler paylaşıyorsun verdiğin metodlar ve uygulamalar hepsi doğru bir şekilde uygulandığı taktirde güzel verimli sonuçlar elde edebiliriz bu yüzden sana ne kadar teşekkür etsek azdır. Başarılarının devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
  18. Gerçekten oldu çok teşşekkürler admin bir numarasın

    YanıtlaSil
  19. Teşekkürler admin bu mesajı bile şu anda psiphondan atıyorum hala çalışıyor

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status