ANDROİD TELEFONDA 4G'Yİ TURBO MODA ALMAK (COK HIZLI) 2017

Yazar: Kuzenler YouTube'de Tarih: 01:37 Kategori: , , , , , , Yorum: Yorum Yap
MERHABA ARKADAŞLAR

BUGÜN SİZLERE 4G MODUNUZU NASIL TURBO MODA ALIP İNTERNET HIZINIZI

 ARTTIRACAGINIZI GÖSTERECEGİM

YÖNTEM SİBERYAZILIMCI PREMIUM GRUBUMUZDAN CEOMUZ ONUR 

DEMİR'E AİTTİR 

4G ile ilgili görsel sonucu

SİMDİ ANLATIMA GEÇELİM...

ÖNCELİKLE TELEFONUNUZA SİZE VERDİGİM LİNKTEKİ HTTP İNJECTOR APK YI İNDIRİP KURUN

 ARDINDAN UYGULAMAYI AÇIP  RADYO AGI KISMINA GELİN

 BURDAKİ AYARLARI KAYDEDİN SCREEN SHOT ALABILIRSINIZ 

ARDINDAN ORDA ŞEBEKENİZİN OLDUGU Bİ KISIM VAR O KISMI LTE ONLY YAPIN.

SEBEKENİZ Bİ GİDİP GELECEKTIR ARDINDAN İNTERNETİNİZ FARKEDİLİR DERECEDE HIZLANACAKTIR 

TEK KOTÜ YANI İSE ARAMALARA KAPANIYOR UCAK MODU GİBİ BİSEY OLUYOR AMA COK HIZLI INDIRME YAPABİLİRSİNİZ 

YANİ BU YONTEMI SADECE İNDİRME YAPARKEN KULLANIP NORMAL ZAMANDA YİNE AYNI AYARLARA DÖNDÜREBİLİRSİNİZ ANLAMAYANLAR İCİN VİDEOLU ANLATIM MEVCUT




MOBİL LİNK





Facebook Sayfamız için TIKLA



Dikkat Elit Android Proxy Programı 2017!



GRUBA KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ..!

Apk indir

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Ya ulantmm reklam veriyorsunuz emeginizin karşılıgır boşey demiyoruz da harbo artık sitenin boku çıkti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır gayet iyi güzel makaleler paylaşiliyor ben şahsen memnunum

      Sil
  2. kardeş eski gönderilerde zaten paylaşılmış internet hızlandırma diye

    YanıtlaSil
  3. Sayfa beş para etmez oldu yazık

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status