İPTV Guncel Kanal Listesi

Yazar: Siber Kürşad Tarih: 04:00 Kategori: , , , , , , , Yorum: Yorum Yap
Merhaba arkadaslar guncel IPTV kanal listesi ile karsinizdayim kanallar sürekli güncellenecektir.
listeyi asagidaki linkelerden indirebilirsiniz pc den vlc player ile kullanabilirsiniz. liste içerisinde yerli yabancı her türlü kanal mevcuttur .


Android Cihazdan Görüntü

Android'de kullanmak için  İPTV ve  VLC player'i aşağıdaki linklerden indirebilirsiniz.

PC'den görüntü



IPTV kanal Listsi İndir 
IPTV list download

YandexDisk 
https://yadi.sk/d/XVedt5QN3RrSxr


MediaFire



Facebook Sayfamız için TIKLA





GRUBA KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ..!

Apk indir

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. sürekli kanal değişip duruyor nasıl düzeltebilirim

    YanıtlaSil
  2. üstteki sorunu çözdümde donma takılma sorunu var nasıl çözebilirim

    YanıtlaSil
  3. Yahu kardeşim şunu aptal aptal linklere para kazanmak için peşkeş cekmeyin link tlden kolayca linke ulasabiliyoduk bu linkten bi türlü indiremiyorum

    YanıtlaSil
  4. Vereceğiniz linke sokuyum hay mobilden indiremiyorum düzeltin şunu

    YanıtlaSil
  5. Anani sikim 2 kuruş kazanmak için vereceniz linki sikim

    YanıtlaSil
  6. Çalışmıyor ki

    YanıtlaSil
  7. indiremeyen arkadaslar direk link var orda zipyfile kopyala yapışdır yapıp indirin size kim diyo linke tıkla diye :PPP

    YanıtlaSil
  8. eline saglık bomba gibi yalnız +18 kanallarını göremedim izlemesini bilmeyen arkadaslara yazayım 1 ci yol vlc player kurun sonra bu dosyayı indirin vlc playeri acın indirdiğiniz dosyayı sürükle bırak yapın vlc ye işlem tamamdır 2 ci yol vlc yi kurun bu dosyayı indirin masa üstüne bitane not defteri acın dosya aç diyin indirdiğiniz dosyayı secin boş olan not defteri linklerle dolacak bu not defterini farklı kaydet yapıp cıkın sonra bu dosyayı pc de kurulu oldugu c de vlc dosyasına atın bukadar vlc menüsünden kanal listesi falan yazıyo bazı kanallar göstermiyor + biraz yavasdır

    YanıtlaSil
  9. www.bedevaiptv.tk

    Guncel iptv listeleri hep burda surwkli guncel

    YanıtlaSil
  10. Galata fener maçı link calisacak mi?

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. vlc player perfect player icin iptv link http://bc.vc/V6cMncP

    YanıtlaSil
  13. merhaba https://www.hdiptvcccam.com ile ıptv keyfine ne dersiniz evet dediğinizi duyar gibiyiz gayet iyi kanallarla hizmek vermekteyiz 5000 bine aşkın kanalla size hizmet vermek için varız.
    -TEST MÜMKÜN MÜDÜR ? - evet test mümkündür 1 günlük iptv cccam ücretsiz yayınlarımız vardır.
    -Peki fiyatlar nelerdir? -TÜRKİYE için kampanyalarımız vardır.
    + GAYET UYGUN FİYATA HİZMET VERMEKTEYİZ.
    BİLGİ İÇİN: https://www.hdiptvcccam.com sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  14. çalışıyorda rr dosyasını niye şifreli yapıyon + tek dosya yapamadınmı mk 7 tane dosya cıktı

    YanıtlaSil
  15. Güncel Liste

    http://activeation.com/66o0

    http://activeation.com/66ov

    http://activeation.com/66pw

    http://activeation.com/66nQ

    http://activeation.com/66mb

    http://activeation.com/66lO

    http://activeation.com/66lr

    http://activeation.com/66mF

    http://activeation.com/66c7

    YanıtlaSil
  16. ABİ YENİ KANAL LİSTESİ ATAR MISIN ARTIK İZLEYEMİYORUM

    YanıtlaSil
  17. izlenmiyor. yeni liste atarmısnız lütfen

    YanıtlaSil
  18. Samanyolunu neden koyuyorsunuz, fetönün kanalı olduğunu bilmiyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  19. Abi siz bunu nerden buluyorsunuz ALLAH aşkına. Cansınız...

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status