Slow DNS & Tüm Operatörler Bedava İnternet 2018 (All Operators)

Slow DNS 2018 Bedava internet
Azercell,Turkcell,KKTCEL,Vodafone,Turk Telekom,Bimcell,China Unicom,Telekomsel,Aircel Free İnternet
Slow DNS - Ping & Net 
Slow DNS FREE internet Tricks 2018

Slow DNS Turkcell,Vodafone,Turk Telekom Bedava internet

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere Slow DNS ile Güncel DNS Adresi bulup nasıl bedava internete bağlanacağınızı göstereceğim.Slow DNS Çalışan ip nasıl bulunur öğrenmiş olacaksınız.
Yourfreedom DNS Bağlanma mantığıda bu şekildedir.DNS Tünelleme ile bedava internet.
Bedava internet nasıl yapılır? Slow DNS Ayarları nasıldır? IP Nasıl bulunur?
Bedava internet 2018

Gerekenler

Ping & Net APK uygulaması
Slow DNS Android Uygulaması

Yazılı Anlatım.

Normal (Default ) APN Ayarları ile Mobil Veriyi Aç.
Ping & And Uygulamasına Gir.
Network İnfo bölümüne gir.
DNS1: (operator dns)
DNS2: (operator dns)
Adreslerinden birisini kopyala,Slow DNS'e Yapıştır.
Not: Resimde ki adress değil,kendi adresiniz.

Videolu Anlatım



Resimli Anlatım


NOT: Yukarda ki adres sizin için değildir.Kendinize özeldir.

Slow DNS APK indir
9MB
 Mediafire

Zippyshare

Ping & Net APK
3MB
Mediafire

Zippyshare

23 yorum

Eyw çalışıyordu yavaş ama hızlandıramayız mı acaba başka uygulamayla

Reply

bu durum dns tünellemeden kaynaklı genelde yavaştır.fakat birazda olsun hızlandırmak için arayışlarımız sürüyor.

Reply

denemeyin faturanıza yansır.

Reply

benim paket faturalı ama internet bitince duran paket aşım yapmıyor yani

Reply

samet riski göze alıyorsan dene. tavsiyem yapmaman. denemeden de öğrenemezsin tabi :)

Reply

admin calisti adamsın tek kelime ile.

Reply

Oluyormu kesin

Reply

vodafone olmadı be kardeşim

Reply

vodafonlular da sorun var galiba. alternatif ayar bulup paylaşacağım.

Reply

TT niye olmihür??

Reply

Root lazımmı

Reply

oluyor. videoyu izledin mi?

Reply

Slow dns de por favor... İspanyolca bişeyler yazıyo sonra bişdy olmuyor

Reply

Vodafone de oluyormu

Reply

dün çalısıyordu bügün çalışmıyor 10 kere denedim

Reply
Bu yorum yazar tarafından silindi.

TT çalışıyor ama aşırı yavaş

Reply

Girmiyor bende Turkcell

Reply

turkcell kapandı

Reply

Baglana basiyom ama bisey gelmiyor

Reply

Yorum Gönder