Vpnbook ve Pia

Vpnbook ve Pia Günlük ŞİFRELER
En güncel her hafta yenilenen Open vpn Şifresi

ICE VPN  Premium Hesap,Premium Accounts
Premium Hesap  12.10.2015 - 10.2015


K.adi:mike


Sifre:852456siber
2015 Temmuz Ağustos Ayları en güncel Haftalık şifreler

Vpnbook Şifresi 
2016
  • Username: vpnbook
  • Password: Suwrav4P
Pia şifreleri Güncellendi.

13.09.2015 Private internet access Premium Accounts
yeni 13.09.2015 -14.09.2015
Pia çalışan kullanıcı adı ve şifreleri
Ağustos 2016


Kullanıcı Adı: x5527513

Şifre: SwhPVe3CAx
User: x7041109
Password: vyr7Wf85Sd

x5904391 

v3v7AjNmgC
---------------------------------------------------------------
x7130849

Sifre: PD6PHJYZ7F



id : x7537353 
 pass : AjmBfCrWs8
-------------------------------------------           
X7130849 PD6PHJYZ7F
x7537353 AjmBfCrWs8
x5904391 v3v7AjNmgC 
x7241073 iurBFho8FA
x7041109 vyr7Wf85Sd 

VPNBOOK CONFİG İÇİN TIKLA

----------------------------------------------------------






SLOW DNS PREMIUM HESAP
kulanıcı adı: Nikhil972
şifre: 8796919421423722841

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Yanıtlar
    1. kesin bilgi veremeyiz araştırıyoruz.

      Sil
    2. http://siber-android.blogspot.com/ turkcell avea vodafone internet ayarları paylaşıldı

      Sil
  2. S.a ben x5714078 liği kullanıyodum verdiğiniz şifre olmuyor yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
  3. Kardeş Pia ne oluyor tam olarak diğerlerinden farkı ne ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oda bir vpn ama hızlı
      Ek olarak: Şifre günceldir çalışıyor.

      Sil
  4. calisan config vermiyosn sifreyi napalm biz admincim

    YanıtlaSil
  5. Pia şifresi değişti galiba

    YanıtlaSil
  6. Kardeşim pia ne zaman düzelir yeni config paylaşıcakmısın ?

    YanıtlaSil
  7. Kardesim bi yardim et ya tam giricem zpnye hata veriyor anlamadim ya lutfen

    YanıtlaSil
  8. merhabalar sayın admin,
    bir sorum olacak wap ayarları nerden açılıyor ve config dosyasının linkini verebilir misiniz vpnbook için olanı ?

    YanıtlaSil
  9. Avea icin openvpn ayari varmi admin varsa vere bilrmisin bi zahmet

    YanıtlaSil
  10. Bunun confing i nerede kardesim

    YanıtlaSil
  11. Config attım beyler pia ve vpnbook şifreleri güncellendi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şifreyi giriyorum atıyor ne yapmalıyım yardimci olun ?

      Sil
  12. Eskiden şifre girerdi şimdi şifreyi yazıyorum artık atıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyler girmemesinin sebebi şifrelerin değişmiş olması yayınladığım şifrede değişiyor sağlam bir şifre bulana kadar bekleyin

      Sil
  13. Admin bi yardim et bağlanıyor ama girmiyor proxy manageri demedim ama olmadı ki yardım et lutfenn

    YanıtlaSil
  14. sunucu bekleniyor diyor öyke kalıyor ben mi yanlıs yapıyorum bilmiyorum yardım edin

    YanıtlaSil
  15. Beyler yardım edin turkcell wap çalışmıyor !!! sizin burda verdiğiniz ayrların birinde de çalışmıyor birisi ise waiting falan diyor yüklenmiyor açık bir wap adresi yok mu yaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yılmazaşanın configleri ekledim onları indiriniz

      Sil
  16. Admin hata veriyor ya config degistirsen yenilesen ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yenilendi turkcell makalesine bakn

      Sil
    2. Kardesim kepardida guncellermisiniz size zahmet ?

      Sil
  17. teşekkürler calısıyor

    YanıtlaSil
  18. Kardesim kepard yenilermisiniz ?

    YanıtlaSil
  19. Vodafone config yok muu ?

    YanıtlaSil
  20. vodafone config nerede abi

    YanıtlaSil
  21. Kopma sorununa yardim lutfen

    YanıtlaSil
  22. Kopma sorununa yardim lutfen

    YanıtlaSil
  23. Sayin ********* KaCak internet '' OpenVPN'' kullanmaktan 1920 tl Para Cezasi Kesilmistir Son Odeme Tarihi 19.03.2015,
    Download Wasabee: bit.ly/1DGXvXm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  24. Kardeşim Facebook gruba noldu ?

    YanıtlaSil
  25. x0921827 Svw3jgzRoy pia hesap yeni !

    YanıtlaSil
  26. buda yeni x5904391 v3v7AjNmgC % 100 calisiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER BİZİMLE PAYLAŞTIĞIN İÇİN

      Sil
  27. ben omer sende sagol kardesim

    YanıtlaSil
  28. rawrA6ep olmuyor admin yeni şifre verirmisin

    YanıtlaSil
  29. rawrA6ep olmuyor admin yeni şifre verirmisin

    YanıtlaSil
  30. merhaba bir sorum olacak ben openvpn ındırdım suan sıfreyıde gırdım anahtar sımgesı cıktı ama wıfı kapandıgında anahtar sımgesı gıdıyor napmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wifi olmadan bedava girmek istiyorsan turkcell(wap) e ait config dosyasını indirip import et bağlan

      Sil
  31. oh yavrıum gene alıntı yapmışssınız çarbılacaksınız lan

    YanıtlaSil
  32. sadece turkcll içinmi geçerli avea yokm şu an ?

    YanıtlaSil
  33. selam. bu yanlıs mesaj sırası duzelemez mı? son yazılan mesaj en ustte gorunse ???

    YanıtlaSil
  34. Config nereye atılacak açıkça belirtebilirmisiniz. şimdiden elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  35. Gencler turkcell vap kapatiyor haberiniz olsun tukcell web sayfasinda 15 nisan itibariyle kapanak diyor

    YanıtlaSil
  36. Yardım edin lütfen open vpn baglaniyor ama internete girmiyor yardım

    YanıtlaSil
  37. kardeş Sd kartan seciyorum bu hatayı veriyor acıl yardım plsss profile filename must have extension

    YanıtlaSil
  38. Biraz vodafonda paylasin hep turkcell paylasiyorsunuz

    YanıtlaSil
  39. Yeni pia hesabınız var mı?

    YanıtlaSil
  40. bugun ku vpnbook şifresi nedır

    YanıtlaSil
  41. Benimki Connecting(TCP) de kalıyor ne yapmam lazım.

    YanıtlaSil
  42. Benimki Connecting(TCP) de kalıyor ne yapmam lazım.

    YanıtlaSil
  43. Benimki Connecting(TCP) de kalıyor ne yapmam lazım.

    YanıtlaSil
  44. Usta vodafone da suan calisan your Freedom dan baska vpn varmı? bi yardımcı olurmusunuz? simdiden tsk

    YanıtlaSil
  45. pia config yok . yan tarafta pia başlığı var ama yenimi değilmi belli değil.bakalım çalışlacakmı

    YanıtlaSil
  46. arkadaşlar yeni şifre bilen varsa yazsın lütfen

    YanıtlaSil
  47. Admin usteki bütün sifreleri yazdım olmadı yinede yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  48. Ben geçen pia Türk dili için bir çevirmen kullanarak leave'm konuşun ne kadar aktif bu hesaplar Ben Kolombiya'dan cevap teşekkür selamlar umut nasıl bilmek istiyorum Kolombiya Merhaba yaşıyor

    YanıtlaSil
  49. Ben geçen pia Türk dili için bir çevirmen kullanarak leave'm konuşun ne kadar aktif bu hesaplar Ben Kolombiya'dan cevap teşekkür selamlar umut nasıl bilmek istiyorum Kolombiya Merhaba yaşıyor

    YanıtlaSil
  50. Ben geçen pia Türk dili için bir çevirmen kullanarak leave'm konuşun ne kadar aktif bu hesaplar Ben Kolombiya'dan cevap teşekkür selamlar umut nasıl bilmek istiyorum Kolombiya Merhaba yaşıyor

    YanıtlaSil
  51. bu sitenin allah belasını versin bir bokuma yaradığı yok orospu çocuğu

    YanıtlaSil
  52. bu sitenin allah belasını versin bir bokuma yaradığı yok orospu çocuğu

    YanıtlaSil
  53. SLM YA BU pia ne zaman güncelenir..

    YanıtlaSil
  54. Http injector ve pia ile baglanin yapamayana yardim ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kards bana yardm edermsn hattim pttcell

      Sil
  55. Abi hesabini acamiyom acil yadim edin

    YanıtlaSil
  56. Apn ayarını söyleyebilir misiniz ? ?

    YanıtlaSil
  57. waiting for server yazıyor ne yapmalıyım ??

    YanıtlaSil
  58. Kardesim suan pttcell kullaniyorum ve internetim var bitmeden adil kullanim noktasinin kalkip kalkmadigini anlayamaz miyim?

    YanıtlaSil
  59. Kardesim suan pttcell kullaniyorum ve internetim var bitmeden adil kullanim noktasinin kalkip kalkmadigini anlayamaz miyim?

    YanıtlaSil
  60. please send me new account to

    maroc.new2016@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. Ya kardeşim 06.01.2016 yeni güncel varmi avea dana bana link atarmisin kardes admin yeni guncel avea güncel olunca bana link atarmisin

    YanıtlaSil
  62. yeni config dosyası lazım 18.02.2016

    YanıtlaSil
  63. bram bu şuan premın tatanyum kulanmadan gecerlımı

    YanıtlaSil
  64. Pia hesaplar daha dun calisiyordu bugun kimlik dogrulama hatasi veriyor.

    YanıtlaSil
  65. Pia hesaplar çalışmaz oldu yenisi lazım sanırım avea için bedava internet yöntemi kalmadi

    YanıtlaSil
  66. Pia sifreler calis miyo yoneticiler acil yardim lutfn

    YanıtlaSil
  67. evet calis miyo yeni hesap bekliyoruk

    YanıtlaSil
  68. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oçmisin olum sen kimi kandırıyon aq sik kadar beyninle.

      Sil
    2. Kardes sen bu hesabi nasil buldun banada soylermisin

      Sil
  69. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  70. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şifre yanlış

      Sil
    2. Krdes sifre dogruda gene degistirmesen okulda kullanioz orenciyiz bide nasil degistiriyosub

      Sil
  71. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  72. Pia şifresi artık çalışmıyor güncellerseniz çok iyi olur

    YanıtlaSil
  73. şu an çalışan config yok zaten boşa değiştirdin şifreyi. biride demiş nerden buldun şifreyi. olum satın almıştır bunada kafanız basmıyo mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artistlik yapmalan gerzek bize config e gerekj yok okulda f@tih aginda kullaniyoz biz satin almayida dusnuruyoruz biliyoruzda baska bi sekilde degistirilme ihtimalinin olmasini umup soruyoruz cok bilmis mal amk dingili

      Sil
    2. lan amına kodumun ergeni kafan çalışmıyor bari o götlalesi ağzını açma aq bebesi

      Sil
  74. Admin artık şu pia sifrelerini bulup verin veya biriniz net bisey soylesin susmussunuz millet bi cevap bekliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz şifreyi buldukda sustuk piç sen kal öyle mal gibi sikik

      Sil
  75. looking up dns name hatası alıyorum yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  76. Vodafone ki çalışıyor mu bilgisi olan var mı ? Varsa bana yardım olabilir misiniz
    Facebook mehmet huluv dagdibi

    YanıtlaSil
  77. http://siber-android.blogspot.com/ turkcell avea vodafone internet ayarları paylaşıldı

    YanıtlaSil
  78. BEDAVA İNTERNET İÇİN ;

    http://siber-android.blogspot.com

    OPENVPN İLE : http://siber-android.blogspot.com/2016/04/turk-telekom-avea-17-nisan-2016-openvpn.html

    PSİPHON HANDLER İLE : http://siber-android.blogspot.com/2016/04/turk-telekom-avea-psiphon-handler-ile.html

    YanıtlaSil
  79. kardeş nasıl oluyo biz hergün şifremi değiştiricez

    YanıtlaSil
  80. bedava mobil nete buyrun http://link.tl/G4XV

    YanıtlaSil
  81. kardeş güncel kullanıcı adı ve şifre nedir

    YanıtlaSil
  82. Benim telefonda paket veya bakiye olmadığı için mobil veri açamıyorum ne yapabilirim?

    YanıtlaSil

DMCA.com Protection Status