Avea TCP open VPN Bedava internet

Avea Tcp.ovpn dosyası ile Open vpn bedava internet

Merhaba arkadaşlar avea yeni çalışan ayarı vericem bu sefer TCP config ile bağlanıcaz openvpn connect 'e APN ve Config indirme linkini vericem.
AVEA APN AYARI
isim:siberyazilimciblog
APN:wap
proxy:213.161.151.201
bağlantıNok(port):8080
kul adi:wap
şifre:wap
gerisine ellemeyin

openVPN yi açın ovpn dosyasını import edin 
openvpn

KULLANICI ADİ:vpnbook
şifre:dru2eTRe
ŞİFRE DEĞİŞMİŞ OLABİLİR BU SİTEDEN KONTROL EDİN GÜNCEL ŞİFRE İÇİN SOL ALT KÖŞEDE.

15 yorum

vpnbook udp ayarlarıyla baglanmak için config dosyası paylaşırmısınız avea için ... sizin yukarıda verdiginiz dosya tcp benim faturalı hattımda kotamdan götürüyor.. başka bir udp dosyası var bende o hiç harcamıyor.. kolay gelsin

Reply

faturalı hat kullamanızı tavsiye etmem. bloğda avea konularını inceleyiniz droid ve finch vpn udp ile bağlanıyor.

Reply

onları denedim ama bulundugum bölgede engelli sanırım en yavaş baglantı ile baglanıyor.. varsa udp dosyası yüklermisiniz.... bu arada paylaşımınız çok iyi elinize saglık kontorlü hatlar için sizi tek geçiyorum

Reply

Kardeşim elimdeki dosyalar burdaki paylaşımlarla aynıdır versem bile o baktığın vpnler configlerinden farklı yok.Akşam araştırırım yinede.
upfilede gördüm bu ovpn dosyasını bak bi
http://upfile.mobi/629336

Reply

eyvallah dostum çok sagol fakat bunun şifresi ne onuda yazarmısın ... yardımların için şimdiden teşekkür ettim

Reply

hepsiin yaptım vpn ayarını felan wifi kapalı veri açk openvpn giriyom import ediyom avea tcp ovpn tıklıyorum verdiginiz dosya yani sonra k adı ve şifre giriyorum 1 dakika bekliyor yüklüyor sonra geri menüye atıyor yardım edermisiniz avealıyım ve tabletten deniyorum.

Reply

tablette aveayı kullanamazsınız ki mobil telefonunuzun olması lazım APN ayarı felan ?

Reply

oldu çok sağol çok :D


Reply

sizde sağolun olmadı diyenler oluyormus bakın .

Reply

kardeşim ben dediğin herşeyi yaptım dosyayı import ettim erişim noktası ayarlarından dediklerini girip kaydettim openvpn ayarlarından zaman kısıtlamasını kaldırdım çünkü timeout diye birşey çıkıp duruyor 10dk 53 saniye geçti halen bağlanmadı out yazan kısımda 234 KB yazıyor ın yazan kısım 0 kb

Reply

avea vpn kapandı kardeşim yourfreedom ve handler var çalışan bloğda bulabilirsin

Reply

kardeşim your freedomu yaptım ama 1 dk geçiyor bağlanıyor yani bağlantı gibi gözüküyor anahtar geliyor internete girmeye calistigimda 1dk sonra anahtar gidiyor kesiliyor yani bir daha da asla baglanmiyor anca telefonu yeniden başlattığımda bağlanıyor önceden gidgat rom kullanıyordum sorunsuz bağlanıyordu ama simdi discovery'nin orijinal romuna gectim boyle sorun çıkartıyor bir bilgin varmı?

Reply

kitkat yüklüyse o sorun çıkarabilir

Reply

Abi ben confingi indiremedim hata veriyor güncellermisin

Reply

Yorum Gönder

Yorumun için teşekkürler.Eğer Talebiniz yerine getirilmedi ise mail atınız.