Turkcell Open Vpn APN Ayarı Ve Apn Resimli-Yeni

Turkcell yeni Tonla kazan vpn,turkcell free open vpn,turkcell vpn bedava internete girme


Merhaba arkadaşlar turkcell için yeni open vpn ayarlarının dosyasını sizlere vermek istiyorum.Vpn book un güncel şifresinide altına yazacağın.Open vpn Connecte import edeceğiz verdiğim configi bağlan deyip kul adi ve şifreyi yazacağız bedava internetin tadını çıkaracağız :D

Turkcell APN Ayarı

şifre:turkcell yazmasanızda olur kul adi ile şifreyi.

  • Username: vpnbook
  • Password: 8runuwRA

Bir Diğer Link Farklı Config

https://yadi.sk/d/CWfgN4gqcsnAG


42 yorum

Admin kardrs verdigin link bozuktu bende internetten buldum calısıyor yeni linki veriyim allah sendende razöolsun emegin ugrasların icin devamini da bekleriz :D

Buyur link=https://yadi.sk/d/CWfgN4gqcsnAG

Reply

teşekkürler kardeşim.Bu linkte çalışıyor.Upfile geçici olarak gitmiş millet bozuk sanmış :)

Reply

Admin kardes bu config blututla neden atilmiyor

Reply

Face paketi ile yapabilirmiyiz bende face paketi var ayrica wapin kapalimi acikmi oldugunu nasil anlariz

Reply

kardesim rarla atmanlazım

Reply

yaparsn confiği aç host yazan yere m.facebook.com yaz wap yaz 2222 yolla

Reply

Tesekkurler deniyecegim: )

Reply

kardeşm çalışmıyor bende ya gebze

Reply

Teşekkürler admin saolasin :-)

Reply

şifre değişti olmaz tabi dikkatli okusanız

Reply

admin alt tarafida verrmisin papmi chspmi digeride default dimi

Reply

admin yaptım olmadı yardım

Reply

waiting for server diyor dediğin herşeyi doğru yaptım ama bikaç saat kullandıkdan sonra gitti bidaha gelmedi

Reply

admin çalıştıramadım ben ya

Reply

apn yi internet yap dene

Reply

host kapanmıs olabilir ama zannetmiyorum neresi olmadı ? resim yolla apn ayarını ve bağlanmamıs olan open vpn görüntüsünü

Reply

internet ayarı ile bağlan bi

Reply

bu seferde waiting for proxy de bekliyo

Reply

murat yorumun silinmiş kusura bakma tekrar yazarmsn

Reply

apn internet yaptım byt hiç gelmiyo

Reply

bu arada fotoraf yüklen miyo galiba

Reply

Admin ilk basta 1. Config calisiyodu 1. Config kapandi 2. Config calisiyodu oda bugun kapandi?

Reply

Suanda hicbiri calismiyor. Yenisi lazim

Reply

apn de ki proxy silip bağlanmayı denermisin

Reply

apn ayarlarından proxiyi silip deneyiniz.

Reply

https://www.facebook.com/murat.ksan?fref=ts
admin bu benim facem abi bana istek yolla senle beraber şu apn düzeltek
proxiyi sildim yine olmadı bu arada

Reply

Abi olmuyor faceniver abi ekliyim beraber cözüm bulalim

Reply

en son paylaştığım turkcell configleri dene rarın içinde 3 tane olacak apn ayarını dediğim gibi makalede ayarlarsn

Reply

abi yukarıdan aşşagı 3 kere indim dediklerini 3 kere yaptım her defa sında apn sildim yeni den yaptım yinede vpn çalış mıyor. 2 dk oldu bytes out artıyor ama vpn çalışmıyor
telefonum s3 mini 1hafta felan çalışı yodu sonra gitti birdaha ugramadı bile
abi şuna çözüm bul be yalvarıyoz artık

Reply

murat resimdeki apn çalışmıyor biliyorsun değilmi ? ya insan gibi diyorum yeni paylaştığım makaleye bak facebook whatsapp

Reply

ARKADAŞLAR YAPAMIYORSANIZ SAYISIZ SİMPLE SERVER PAYLAŞIMIM VAR HER ŞEHİR İÇİN BLOGDA TONLARCA SİMPLE KULLANIN OPEN TROİD VS.

Reply

1 çalışmadıgı bilmiyorum 2 abi bana internet paketi lazım face lazım degil

Reply

murat kardeşim yapacak bir şey yok sen üşendiğin için confiği bile denememişsin adam face whatsapp config ile her yere giriyorum diyor.Sen deneyip test bile etmemişsin.Çözüm bulamyorm sana.

Reply

admin sagol
bişey digicem oyun hilesi yapı yon mu admin

Reply

hayır önceden ilgileniyordum

Reply

Kardes bu confingi 2 gun kullanabildim sonra girmemeye basladi waiting for server de kalior yardim

Reply

ADMİN OYUN VERSEM 1 TANE HİLESİNİ YAPAR MSIN ACABA

Reply

yeni confiği dene whatsappfacebook ?

Reply

kardeşim bıraktım o işleri kolay değil öyle trainer yapmak

Reply

apn ayarındaki proxyi değiştir farklı proxy bul calısan eski makalelerimde nasıl bulacağınızı anlattım

Reply

Yorum Gönder

Yorumun için teşekkürler.Eğer Talebiniz yerine getirilmedi ise mail atınız.