Turkcell Yeni Free Host ile Simple server ayarları

turkcell mobilegitim free host simple ayarları,simple server indir,free host turkcell 2015,apn ayarları,resimli anlatım simple server nasıl ayarlanır

Merhaba arkadaşlar turkcellde bir host kapanıyor bir host açılıyor yeni güncel simple server hostunun ayarlarını vereceğim,yeni güncel ayarlardır siberyazilimci simple server yeni,Proxy manager ayarlarınıda yapmak zorundasınız kullanmanız için


Kullanmamız için Proxy manager ve Simple Server Dosyamızın olması lazım

Telefonunuzdaki Proxy Manager ile Simple Serveri Kaldırın

Linklerdekini kurup indiriniz.



Mobiller için link
Proxy manager
simple
http://siberyazilimci.com/apk/siberyazilimcisimpleturkcell.apk

SİMPLE SERVER AYARLARI VERMEDİĞİM YERLER BOŞ KALSIN
TURKCELL APN



GÜNCELLENDİ.

Üstteki proxy kapanabilir önceki makalemde nereden 3128 portlu proxy bulacağınızı anlattım.

http://mobilegitim.turkcell.com.tr @
com.tr ile @ arasında boşluk var

listen port 8080
Injection host=boş olacak
Injection line=boş olacak
Concurrent connections=10

START DEYİN ARKA PLANDA ÇALIŞSIN PROXY MANAGER AYARLARINI YAPIN

PROXY MANAGER AYARLARI
proxy 127.0.0.1
port:8080
HTTPS
On yapın tamamdır.

İstanbulda Çalışmayabilir.
siberyazilimci.
resim alıntıdır.

33 yorum

admin şu konuya bi açıklık getirirmis lütfern bu proxy manager root lu cihazlarda mı çalışıyor sadece

Reply

hayır rootsuzlarda yükleyebilir.

Reply

Rootsuzlarda yukleyebilirsin proxy manegeri ama rootsuzsa ise yaramaz. Yani calismaz.

Reply

Slm admin open connect icin ovpn varmi

Reply

tsk calıstı bende whatsapp girmiyo tek onuda freedomla giriyom

Reply

youtube da sunucu balantısı hatası alıyorum. nasıl çözerim?

Reply

Root istermi dostum.

Reply

Adamın saol bende turkcell im ama 1gb + 1000sms kazandım bi hafta daha 800 MB var o bitince denetim çok sağol eline saglik.

Reply

Bişey sorcam kardes ben hepsini yaptım.Apn-Ayar felan tamam .Simple server'de Download ve upload artıp azalma gösterio ama herhangi bi siteye girerken bekliyo bekliyo ag hatası oluştu diyor.Sorun Bendemi yoksa istanbulda olduğum içinmi

Reply

Handlere bu girerken bi türlü Simpleyyapamıyorum.. Yardımcı olabilir misiniz.. Denemediğim kalmadı.. Ayarları yapıyorum.. Download birazcık artıyor.. Uploadda artıyor.. Ama hiç bi yere girmiyor.. Proxy manager falanda açıyordum

Reply

admin turkcell free hostları nasıl buldugunu anlatırmısın

Reply

istabul olabilir. proxy manager?

Reply

turkcellin kampanyaları

Reply

Meraba kardesm 20 aralik sabah itibariylep proksi siteleri eri (hide.me.org, hiload, zacebok,) erisemiyorum... trcll.im handler kapandi erisimyok..tvdebugun.tv. .handler kapandi onada erisimyok. Simiple ile balaniyoduk oda gitti.
Kuru culun ustune oturduk bi your firedom kaldi.onada whaff la parabiriktiriyoz.6$ birsenelik 1mps hizinda internet alinabiliyor....arkadaslara onerebikirsin bi incele istersen

Reply

Admi Herşeyi yaptım,Opera dan hayla yuklenıyor ama sayfa gelmiyor

Reply

mobilegitim.turkcell.com.tr

Reply

Onuda yaptım hepsini yaptım.

Reply

yeni yontem varmı mobilegitim.turkcell.com.tr dışında... bu sabah mobilegitim.turkcell.com.tr i girsim simpleserve a pcden bağlanıyorum. güzel girdi nete. ama pc yi şimdi açtım girmedi...

yeni bi yöntem yada mobilegitim.turkcell.com.tr gibi bir site......

trckll.im gollercepte. tv tvdebughn.tv hiçbiri yemiyo..mobilegitim.turkcell.com.tr bu da gitti....

Reply

bu sabah mobilegitim.turkcell.com.tr girmiştim . ne güzel bağlandıydı....
kapadım makinayı. şimdi açtım girmiyo nete...ahh turckcelll ahh.

Reply

galiba 0.ç turkcell kapadı bütün bedava siteleri. kansızlar

Reply

beyler turkcell benim makaleleri okuyor galiba :D

Reply

biraz efendi ol. burada mülk sahibi olan biz değil turkcelldir. bu güne kadar izin verdiği içinde teşekkür etmen gerekir :)

Reply

ne efendi olcam sanki bu siteye dedim. 0ROSPUNUN SIÇTIĞI TURKCELL DEN SEBEP 4 MAÇLARINA OYNAYAMADIM. GİTTİ 1 MİLYAR PARA. AMIN ÇOCUKLARI BEE....

ULAN İLLAKİ Bİ AÇIGINIZ BULUNACAK. AMINA ÇAKTIMIN TURKCELLİ BEE.. MİLLETİ DOMALTIP SİKTİNİZ O KADAR KAZANDINIZ BELEŞ GİRELİM DE NETE.. O KADAR OLSUN AMBAŞLAR

Reply

TURKCELL BU KADAR ACİZ Bİ FİRMA İŞTE. BURALARA KADAR UZANDI ELLERİ. O.Ç LER .....
BLOGSPOT a kadar dadandı: aciz zavallı turkcell
hatta bazı bloglara girdinmi gollercepte.tv ye giriyo... "aman girmeyin de beleş ayar yapmayın da sikmeyin beni " diye.

Reply

2 tb download ettim sabah akşam açık bıraktım neti. nasıl olsa beleş diye fazla da download etmedim. ama ilk açığınızda sevecem sizi hemde arkadan... arkadaşın kullanmadığı vın modem var onuda alacam.. kaysın turkcelle bunları ne kadar siekrsen okadar iyidir.

Reply

hadi bütün açıkları kapadın turkcell.. 1 gün durmam hemen geçiyorum avea ya

Reply

bi de işin garibi. normal paket aldığında boktan bi hattı var .. hani diyor ya 4 çeker. ne 4 çekmesi 31 bile çekemezz...

ben bu şekilde proxy den giriyorum. korkunç bi hızla... ben o kadar paket aldım hiç bu hızı göremedimm... şaka gibii yani..

paranla rezil olmak böyle bişey işte...para veriyorsun hız boktan... beleş giriyorsun hız turbo

Reply

bide ben bu lavuk turkcellin bi lavukluğunu buldum.ama iddaacılara... 20 tl yüklüyorsun . biraz bekliyorsun... 1 hafta 1 gb net kazandınız mesajı geldimi... hemen bilyoner sitesine giriyorsun. ordan 19 tl lik mobil ödeme yapıyorsun. 1 lira masraf kesiyo . 19 tl lik iddaa hesabında. 1 liranda 1 hafta 1 gb nete gitmiş oluyor. turkcell i azbuçuk kerizliyorsun. 3 defa böyle yapabilirsin. böylece 3 tl ye 3 hafta 3 gb net almış oluyorsun

Reply

hasan bi sakin ol dostum yakında bedava internet diye bir şey olmayacak vodafone geç geçiyorsan int konusunda daha avantajlı

Reply

S.a Ben her denedigim proxy den simple server ayarlarken baglatı hatası alıyorum ve internete baglanmıyor yardımcı olabilirmisiniz yaa size zahmet

Reply

pardon bilyoner değil nesine...
nasıl sakin olayım . adam gibi bi tarife yap 6 gb neti 20 liradan sat.. bende uğraşmayayım belş net işleriyle.. yada 40 lira sınırsız. ttnet gibi fiyat olsun...

2015 e gireceğiz sen 100 mb 2mb net paketi yapıyorsun. gülerler adama.bunların gözü aç.

Reply

free host kapalı acılınca girer turkclldn kynklı

Reply

hasan çok güldüm sana ama haklısın kardesim :) normalde kufurlerı siliyorum senınki kalsın :)

Reply

Yorum Gönder