YOUR FREEDOM VPN 2015 VİDEOLU ANLATIM

images (1)
Vodafone,Avea,Turkcell Güncel bedava internet ayarları.

Merhaba arkadaşlar biliyorsunuz vodafone ve aveada internet artık bitti diyebileceğimiz kadar azaldı bunun için tek çare your freedom vpn. Your freedom sınırsız şuan mevcut değil  fix lediler.Aylık 2.75 TL ücretle Premium Hesap satın alıp bedava internete,facebook,whatsapp gibi uygulamalara girebilirsiniz.Your freedom bedava internet hizmetini dns bağlantı noktası üzerinden  sağlıyor.Your freedom full apk dosyası videonun altında mevcuttur.Vodafone ,avea, turkcell bedava güncel internet ayarı videodaki gibidir.
Video :  yazılıManyağına aittir.
 (siberyazilimci.com) editörü.


video : https://www.youtube.com/watch?v=XQWfsSy1-78

YOUR FREEDOM FULL APK İNDİRMEK İÇİN
TIKLAYINIZ
yourfreedom güncel ayarlar apk indir

Mobil link
http://upfile.mobi/806352


27 yorum

Premium hesap alirsak yüzde yüz vf çalışıyormu

Reply

beyler internet paketi 2.75 krs diye dusunun oncelikle siber yazilimcidan allah razi olsun hicbirseydenahrum etmiyor hakkini helal et kardeşim hakki odenmez bu siteyi ogreneli 3 4 gun oluyor arkadaslar sunu soyliyim vodofone bitti yani bedava internet diye bisey yok artik eskiden opera vardi ama simdi oda engellendi en iyisi turkcell bende turkcell e geçtim rahatim hattim yarin tasinacak inşallah

Reply

Opvpn cfg var mi

Reply

Videoyu izleyemiyorum yardim lutfen

Reply

bedava internet bitti vodafine de tek care türkcell bende türkcele gectim mecburiyetten aine teşekkürler paylaşımları için takipteyim

Reply

link kırık

Reply

Ben galax ace i5830 kullanıcısıyım bunun galxy ace ye uyumlu sürümü var mı ?

Reply

Nasıl Satın Alabiliriz ?

Reply

uygulama ayarlarında paypal ile satın alabilirsin.

Reply

5830i için cynogen Romu kurabilirsin blogda mevcut. 4.0 üstü programları kurup açabiliyorsun test ettim.

Reply

hızı yavaş olabilir. Mağazasından ücretli sürüm alırsan izleyebilirsin

Reply

Avealılarda gırebılırmı

Reply

Hızı eskisi gibi yavaş mi yoksa premium alinca normale döner mi

Reply

premium alınca hızı iyi diyorlar. Linkler güncel çalışıyor arkadaşlar.

Reply

Öncelikle admin teşekkür ederim .Bide ben 1 sene premieum alirsam güvenilir mi yani kapanmaz değil mi girermiyim 1 sene rahatlikla

Reply

Admin ben vodafone dan turkcellee gectim. Ama internet yine calismiyor numarami tasitmistim.hata openvpn event occurred transort error on.... Http proxy 212.252.234.168:8080 network_recv_error

Reply
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Siber aga pia premium hesap alsan sen bi şekilde biz reklamlara tıklayarak para kazandırabilsek sen hesap alsan ?

Reply

Gençler şuan your freedom dan yazıyorum 2yıllık satın aldım.
hızını sorarsanız önceden 930kb idi (HTTPS) şimdi 150 250 kb arasında oynuyor. (DNS)
2yıl 34 tl
satın alma ise istiyen paypaldan alır istiyen google play üzerinden satın alabilir.
çok iyi bence turkcell kapatmadan önce
Vodafonede denedim turkcellden yavaş avea denemedim hiç her kullanıcı adını 1kişi kullanabiliyor bilgisayar için alırsanız 50kişiye kadar kullanılıyor.

Reply

Bana ulaşmak için fb.com/leftist11

Reply

Son Durum Nedir?
Test Sonuçlarını paylaşacak arkadaş varmı?

Reply

arkadaşlar 3 aylık aldım. ama ayarlar videodaki gibi yapınca girmiyor. hattım avea çözümü olan varmı?

Reply

admin bu ceza verdi çözümü vrmı

Reply

aga güvenilir mi yada alırken bi sıkıntı çıkarırmı ücretli olarak ?

Reply

Admin hattım vodafone bir yıllık mobile plus paketini almıştım iki ay kullandım şuan anahtar çıkmıyor bağlanmıyor acil yardım lütfen.

Reply

Yorum Gönder

Yorumun için teşekkürler.Eğer Talebiniz yerine getirilmedi ise mail atınız.