Vpn Master ile Bedava internet

Master VPN Apk indir

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere master vpn uygulamasını tanıtacağım.Master VPN çoğu uygulama gibi ilk önce internet gerektiren bir uygulamadır.Sebebi ise vpn serverlerinin programa yüklenmesi server listesi yüklendikten sonra Turkcelli arkadaşlar normal internet ayarı ile her hangi bir servere bağlanıp bedava internete girebilirler.VPN MASTER uygulaması root gerektirebilir.İlk önce wifi ile uygulamayı açınız örnek bir servere bağlanıp wifi'yi kapatın tekrar servere girin bağlanacaktır.
Vpn master apk indirme linki aşağıdadır.


MASTER VPN Uygulama Görüntüsü
@Ahmett Rigby Grupta videolu anlatmıştır.
Vpn Master Apk indirme linki
Master VPN APK İNDİR
Files FM
 vpnmaster
UPFİLE
 MASTER apk


Mobil(e) link
not:Makaleyi mutlaka okuyunuz.

16 yorum

Upfilede indirme yapmiyor baska yere upload edermisin

Reply

serverler ack baglandm ayri ayri ama internete girmedi scket var bunda gibi ama nednse internete girmedi

Reply

aynen vpn izni veriyorum ama bağlantı yok

Reply

ilk girişinizde wifi den girmiş olmanız gerek.

Reply

serverlere ilk internetli girmeniz gerekmekte. Girdiğiniz halde bağlanmıyorsa telefonunuzdan kaynaklı olabilir.%80 lik kesim başarı ile bağlandı.

Reply

BEN WİFİDEN GİRİYORUM İNDİRİYOR BİR KERE BAGLANIYORUM WİFİDEN AMA WİFİYİ KAPATIP TEKRAR MOBİL VERİDEN GİRİNCE BAGLANMIYOR

Reply

avea oluyor mu ???

Reply

yüksek bi olasılıkla olmaz kardeşim çünkü turkcell normal ayarla bağlanıyor ve diyer hatların ayarları yok yüksek bi olasılıkla sadece turkcell

Reply

Wifiden giriyorum indiriyor bağlanıyor servere. Daha sonra çıkıyorum vpn bağlantısını ve wifiyi kapatıyorum. Mobil veri ile deniyorum bağlanıyor ama girmiyor.

Reply
TURKHACKTEAM mod

Turkcell Aylık 10 GB ÜCRETSİZ !


Merhaba arkadaşlar bugün size , aylık 10 gb internet veren bir hizmeti anlatıcam ama isterseniz yeni hesap alarak uzatabilirsiniz

Örnek olarak ayda 18 hesap alarak 180 gb ücretsiz kullanabilirsiniz

Anlatım :

1- Google play storeye giriyoruz ve OpenVPN Connect uygulamasını indiriyoruz.
2- zpn.im sitesine girerek kayıt oluyoruz e postaya gelen mailden onayliyoruz ve i
onay sayfasındaki HERE linkine tıklıyoruz ve gelen sayfada CANADA'yi isaretleyip onayliyoruz isimiz bitti uyeligimizi aldik.
3-Es dosya yöneticisini cihazımıza kuruyoruz
4- Ayarlar -> Diğer ayarlar -> Mobil Ağlar -> Erişim Noktası Adları'kısmından yeni apn oluştura basiyoruz ve
"AD : afkhan
APN : WAP
(Bazi cihazlarda) Onaylama türü : PAP VEYA CHAP" yapip geri tusundan kaydetip apnyi işaretliyoruz.
5- Config indir bu adresteki configi indiriyoruz ve .zipden çıkarıp cihaz belleğinde herhangi bi dosyaya koyuyoruz , download'de olsun ki bulmasi kolay olsun
6- Es dosya yöneticisinden confige tıklıyoruz ve bazi cihazlarda sağ uste kalem gibi bölüm var kare ona tıklıyoruz ve düzenleye basarak direk acar bazi cihazlarda METİN seçeneğine tikliyoruz ve benim yazmış olduğum [COLOR="rgb(173, 216, 230)"]"mhmmdcnbz5.zpn.im?@m.turkcell.com.tr" kısımdaki "mhmmdcnbz5" yerine ZPN.İM adresindeki kayit oldugunuz kullanici adini yazıyorsunuz (yeni uyelik aldikca yenisini yazarsiniz)
7-OpenVPN Connect uygulamasini aciyoruz ve samsunglarda "Geri-Orta-Sağ tuş" kismindan "Sağ tuş"a basıyoruz ve "Import -> Import Profile from SD Card -> Configi attığınız dosyaya tiklayin ve select tusuna basin" yolunu izliyoruz sonra OpenVPN Connect'e ZPN.İM'e kayıt olduğunuz kullanici adı ve sifreyi yaziyosunuz sifre kisminin yanindaki save butonuna basiyosunuz ve connecte basiyosunuz ve 1 dakika icinde baglaniyor hayirli olsun [/COLOR] TURKHACKTEAM den Alıntıdır

Reply

İyi de wap kapandı nasıl girecek?

Reply

http://www.siberyazilimci.net/2015/01/turkcell-zpn-vpn-open-vpn-config-kurulum.html adresinde zaten anlatılmış

Reply

Bağlanmiyor orrrrrospu çocukları

Reply

Video linki verirmisin

Reply

Admin ahmet in verdyi video anlatmi baska varsada bura koysana butn surumlerini indrdm olmadi wifi le calsyr duz internetle bile internet e girmiyo telle alakasi yok yok bole bisey

Reply

Yorum Gönder