Outernet ile herkes bedava internet kullanacak

Outernet nedir?


Merhaba arkadaşlar bugün sizlere yeni bir proje olan outernet olayını anlatmak istiyorum.Peki nedir bu outernet? Out-internet olarak ayırırsak okunuşundan anlayabileceğimiz gibi Dış-internet anlamına gelebilir.Google ve Facebook'un üzerinde milyarlarca para harcanıdığı outernet projesi kısaca, uçan insansız hava araçları barındırdığı sistem ile atmosferden çekim alanına giren tüm ülkelere bedava data sağlayacak.Bir nevi bugün ki televizyon uyduları.Siberyazilimci.net

Şebeke mevcut operatörler(Turkcell,avea,vodafone) tarafından sağlanacağı için sim kartımızında olması gerekiyor outernet'e bağlanmak için.İlerde bunun içinde ayrı bir SIM kart benzeri kart çıkartabilirler.Atmosferin üst alanlarında uçacağı için insansız uçan ve bedava sansürsüz internet dağıtan araçları göremeye biliriz.Kısaca artık internet Bedava ve özgür olmaya doğru gidiyor.Bir çok ülkede bedava sunuluyor zaten.Ama bazı ülkeler facebook google twitter'e giriş yasağı uyguladığı için ülke vatandaşlar vpn kullanmadan girebilecek.

Peki outernet'i Türkiye kullanabilecek mi?

Çılgın projede uçacak araçlar atmosferin en yüksek yerlerinde uçacakları için,güneş enerjisi sayesinde uzun yıllar durabilecek ve haliyle geniş bir yüz alandan bağlantı alabilecekler.Kıtlalar,ülkeler,adalar vs. Tabi ki Türkiye'dede kullanılabilecek.
Outernet'i yakın zamanda tüm ülkeler kullanabilecek.
Dünya geneli denemeler yapılmaktadır örnek 1 tane Beta uzay aracı tüm dünyayı dolanmaktadır.
Şuan için bağlanmamız çok zor proje faaliyete geçtiği zaman gazete Manşetlerinde haberlerde görebilirsiniz.

18 yorum

outernet ne demek?
outernet nedir?
outernet bedava internet

Reply

güzel artık host aramaktan kapanan hostların derdinden kurtuluruz :)

Reply

aynen öyle, aylık 60tl vermekten bıktı millet.

Reply

Tamamen sansürsüz olması, uygun ve güvenli olmaz bence :-)

Reply

neden olmasın ki
kişinin amacı ne ise eninde sonunda bulur. :)

Reply

Benide gruba alsana

Reply

Wifikill veya zanti ile bağlanan cihazlari atıp hackliyebileceksek hiç güvenli değil :(

Reply

Nerden ve nasil indircecez onu?

Reply

İbretlik bir cevap verdin teşekkürler adminim :)

Reply

indirmeyeceksin,proje tamamlanınca herkes bağlanabilecek bilgi veririm site üzerinden.

Reply

sanmıyorum önlem alırlar bir şekilde ama dediğin olay yaşanır.

Reply

İstek attım aga face üzerinden kabul edersin mesajı bugün gördüm beni gruba alacaktin yaaa onun için

Reply

admin bu outernet çankalamı baglanacak yoksa önceki bedavai nternetlede yaptıgımız gibi telefondan birseyler yaparakmı

Reply

merhaba admin.benide grubuna eklermisiniz veya alirmisiniz

Reply

merhaba admin.benide grubuna eklermisiniz veya alirmisiniz

Reply
Fatih-Fato-Sato mod

Admin sikerim belanı ha yavşak :D Lütfen burdan siktir git böyle sikim sonik bişey olamazq :D

Reply

Yorum Gönder

Yorumun için teşekkürler.Eğer Talebiniz yerine getirilmedi ise mail atınız.