Turkcell Qpython Güncel Ayar


Merhaba arkadaşlar bugün sizlere turkcell qpython güncel ayarlarını vereceğim. Öncelikle anlatım ve dosya siberyazilimci grubumuzdan @Lfs WinSome a aittir <3.

Turkcell QPython Ayar
APN AYARLARI
isim:apkservis
apn:internet
proxy:127.0.0.1
bağlantı noktası:8081
kullanıcı adı:qprs
şifre:qprs

İndirdiğiniz Klasördeki Dosyayı Dosyalarım/com.hipipal.qpylus/scripts dizinine atınız daha sonra qypthon adlı uygulamayı acınız calıstır.py tıklayıp run basınız ve keyfini cıkarınız.

Qpython Ayar Dosyası İndir

Qfs Mobi
Mobil Dosya Linki


40 yorum

bende ayar paylaştım mk insan bi buraya atar agagagagagagga

Reply

ehuehuehue görmedim :)

Reply

görmemek ban sebebidir -_-

Reply

Aga ya video hazırlayın dosyalar nie boyle farklı çince falan

Reply
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Çalışmıyor diyenler proxy değiştirin çalışır onuda bilmiyosanz bişry demiyorum

Reply

Hocam https girmiyor cozumu var mi ?

Reply

https gimez http li sitelere girebilirsinizz.

Reply

Çalıştır.py qyptonda gözükmüyor

Reply

Dosya dizimi falan var sonra calistir py var onlari yapamadim yardim edermisin

Reply
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Aga beni gurup ta engellemış tevfik sırf kürt olduğum için kürt olmak suçmu gurupta paylaş bu güne kadar bu çocuk size karşı tek bir küfür etti mi diye bırak küfürü lan lun konuştumu diye gurupta ana avrat küfür edenleri engellemiyor birgün olsun küfür etmeyen ben kürt olduğum için engelliyor hepimiz kardeş değilmiyiz onun da benim gibi eti budu var bu kin niye ben 2 yıl oldu senin forumunu takip ediyorum program isteyen oyun isteyen internet isteyene senin forumunun linkini atıyorum karşılığı bu mu

Reply

çalışmadı kardeş

Reply

Qpyton root gerektiriyor mu

Reply
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Proxy editleme nasıl oluyor, link varmı

Reply

Hepsini harfiyen uyguladım fakat konsolda "syntax error: invalid syntax" hatası aldım. Yardım eder misiniz rica etsem

Reply

beyler benim hat faturalı ama tl gitmiyo internette paket dışında acaba bende de olur mu

Reply

ya beyler ben yaptim calisiyo da sadece ucweb den giriyorum ustte resim koymussunuz dolphin le youtuba girmissiniz bende dolphin indirdim youtuba giriyor ama video acmiyor cozumu bilen adminlere sesleniyorum :)

Reply

beyler video izlemek isteyen youtubeden UC980handlerdan youtube girip video tıklayıp download derseniz video iner ve izlersiniz ve gayet hızlı iniyor yararım olduysa ne mutlu bana birde uc980handerldan her siteye giriyor iyi beleşnetler :)

Reply

Adam takmıyor bile artık

Reply
Bu yorum yazar tarafından silindi.

uc980handlerdan youtube gir kardeşim tıkla video ya download de hem hızlı hem kasmaz :)

Reply

Youtube calisiyor

Reply

Ya çalıştır.py GOZUKMUYOR !!!

Reply

Ya çalıştır.py GOZUKMUYOR !!!

Reply

UC980handler apk atsan kardeş ;)

Reply

http://upfile.mobi/776290

Reply

bilgisayara nasıl bağlayacaz

Reply

http://limitsiztrick.blogspot.com.tr/2015/09/turkcell-qpython-fc-ile-bedava-internet.html

Reply

Merhaba arkadaşlar Turkcell Bedava İnternet Tekrar Bulundu!
1.AYARI ve 2.AYARI İNDİRİP QPYTHONA INJECT EDİNİZ DİĞER PROGRAMLAR İLE DENEYİNİZ.
Sömürmeye Devam Gerekli Herşeyin Linki Aşşağida Vardır.

Apn: 127.0.0.0
8080 / 8081
internet

Not:ALINTIDIR.

1.AYAR
http://bc.vc/fuIEni
-------------------
2.AYAR
http://bc.vc/H9c7me
-------------------
Video Dowloand
http://bc.vc/im1ikd
-------------------
XAPK İnstaller
http://bc.vc/Pk5anJ
-------------------
Blackmart
http://bc.vc/eLICya
-------------------
CM Browser
http://bc.vc/Fd32SK
-------------------
Mobogenie
http://bc.vc/ofcJsX
-------------------
UC Browser
http://bc.vc/1pYVyc

Reply

Yorum Gönder

Yorumun için teşekkürler.Eğer Talebiniz yerine getirilmedi ise mail atınız.