30 Günlük SSH Hesabı (Sürekli Güncel)


30 Günlük SSH Hesabı (Sürekli Güncel 

Merhaba arkadaşlar biliyorsunuzki avea bedava interneti ssh yöntemiyle kullanıyoruz bunun içinde ssh hesabı gerekiyor herkes ssh hesaplarını  çabuk kapanmasından şikayet ediyor o yüzden sizlere 30 günlük ssh hesabı vereceğim 30 gün sonra veya çöktüğü anda yorum olarak belirtin güncelleyelim

Not: Yöntemi By Yazılım Manyağı Ögretmiştir

Not: Kullanmayı bilmiyorsanız önünüze geleni indirip sonra virus bulaştı demeyin ssh hesabı aha aşşağıda yazıyor bir şey indirmenize gerek yok

  • Host or IP : us-1.sshgoogle.com
  • IP Address : Check IP Address
  • Username : sshgoogle.com-deeptopics
  • Password : siberyazilimcideep
  • Dropbear : Port 443
  • OpenSSH : Port 22

Bedava internet Tüm Operatorler 2018

28 yorum

Turkcell için gecerlimi ve Nasıl Yapacaz Bunu ?

Reply

indirme lingine tıklıyorum reklam çıkıyor sağlam link verir misiniz

Reply

Merhaba, bi sorum olacak
Aveada Htpp injektor+openle baglaniyorum pia configini hızlandırmak için
Proxy degistirsek olurmu bildiğiniz geçerli proxy yayınlayan site varmı bir soruyu geçtim sanırım :)

Reply

İncloak.net den veya proxynovadan güncel proxyileri bulabilirsiniz

Reply

(Config içindeki remote yazan yerden bahsediyorum)

Reply

Sagol incelemeye aldım bide zpn çalışırmış acaba ?

Reply

Anladım orayı değiştirmen birşey farketmez hızı etkileyen şey ssh hesabının ramidir

Reply

Senin İçin Küçük bir araştırma yaptım bu sitede http://create.sshgoogle.com/host-to-ip/ aveanin hostlarinin iplerine bakabilirsin

Reply

Aveada psiphon çalışıyormu ben calistiramadim tarayıcıda çalışıyor amatunneleme olmuyo

Reply

Sagol deep cansin

Reply

Beyler beles netin adresi benim yapamyana yardimci olurum faceden sinan csgn 2 hesap ekleyin

Reply

Virus filan yok beyler ama bi sıkıntı var yılmaz aşan connectle baglaniyorum 10 dakika sonra bağlantıyı kesiyor kendisi buna bi çözüm gelse süper olcak

Reply

Virus filan yok beyler ama bi sıkıntı var yılmaz aşan connectle baglaniyorum 10 dakika sonra bağlantıyı kesiyor kendisi buna bi çözüm gelse süper olcak

Reply

Adam birseyler paylasiyor birde kufur ediyorsun ailesine tesekur edecegine kufur ediyorsun terbiyesiz herif begenmiyorsan defol git tutan mi var

Reply

Turkcell bedava internet yapmayı bilen varmı?

Reply

portal sepetı bulastı bılgısyara sakın ındırmeyın

Reply

Bedava ineternet hangisi ya yardimci olsaniz biraz da olsa :( ilk sorum hic bisey sormadim bayadır .

Reply

Bedava ineternet hangisi ya yardimci olsaniz biraz da olsa :( ilk sorum hic bisey sormadim bayadır .

Reply

ssh nin linkini atın bare

Reply

Hızlı SSH bağlantısı varmi???

Reply

port link verir misiniz

Reply

port link verir misiniz

Reply

Güncel mi şimdi bu?

Reply

Güncel mi şimdi bu?

Reply

yeni ssh hesabı verebilir misiniz ?

Reply

White wps 15 günlüğüne kapatılmış sistem yükseltilmesi varmış.Onun yerine ne kullanabilirim?

Reply

Kullanici adi ve sifre hatali diyor

Reply

adam paylod yapmanız için paylod bılgılerını vermiş bişey ındırmenıze gerek yok paylod nasıp yapılır onu bulun ızleyın yapın http injektor ıcın paylod nasıl yapılır onu ogrenın onu yaparsanız ehi dosyasına bıle gerek yok sonrasında zaten herkez kendı ne ınternet ayarlamayı ögrenmıs olucak.. saygılar

Reply

Yorum Gönder