World Phone Sınırsız Dakika Hilesi - Unlimited Credi

Lucky Patcher ile Sınırsız World Phone Arama hilesi

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere bedava arama yapma programı olan World Phone'un nasıl sınırsız ve bedava kredi yapabileceğinizi göstereceğim.Lucky Patcher (root needs)  uygulaması ile World Phone Apk Programına tıklayarak yama yapıyoruz yani ücretli eylemleri kaldırmış oluyoruz.
Videolu anlatımı aşağıda ki gibidir.
Video kaldırıldı Lucky Patcherden satın alma ögelerini kaldırınız.Yamalayınız yani :)

Video Ahmet Kızılboğa Arkadaşımıza aittir,Teşekkür ederiz.

Lucky Patcher ile Sınırsız Dakika Hilesi Videosu

Video Eklenecek Yarın.Youtubeden kaldırıldı.

Lucky Patcher 5.8.5 Full Apk Download
Lucky Patcher 5.8.5 Son Sürüm Apk indir
ZippyShare
QFS MOBI
Upfile Mobi
Alternatif Mobil Apk indirme Linkleri



World Phone Apk indir
Direkt.


Bedava internet Tüm Operatorler 2018

39 yorum

Konuyla ilgili sisteme yuklendi yanlislikla bunu nasil kaldiririm yardim lutfen

Reply

Ben sınırsız yapdim valla

Reply

Karşı taraftan ses geliyor benim ses gitmiyir

Reply

Eline saglik İbrahim :)

Reply

SELAM BEN ARAMA YAPAMIYORUM NEDEN ACABA?

Reply

SELAM BEN ARAMA YAPAMIYORUM NEDEN ACABA?

Reply

Ben yapiyorum habire luck patcherda yukleniyor diyo ama gelmiyor yani apk olustur yeniden olusturdan sonra gelmiyor yardim telim lollipop avea in touch 4

Reply

turkcell ıcın whatsapp bedava internet varmı admın

Reply

Bazen aramaya bastiğimda otomatik kapanıyor. Sebebini bilen?

Reply

Bazen aramaya bastiğimda otomatik kapanıyor. Sebebini bilen?

Reply

gprs açık olsun numarayı doğru yazdığından emin ol

Reply

Konum bilgisi açık saat 5 gibi konuştum ama başka olmadı

Reply

bende sorun var ben arama yapmadan kapaniyor dakika var 10000 bin var amma aradikda call decined yaziyor neden ola bilir bu?

Reply

Konum acik tlf no dogru arama tusuna basiyom kapanıyor program

Reply

Herhangi bi sorun olmaz degilmi sonucta bedava kullaniyoz ters bi is olmasin

Reply

Ahmet aga bi sorun olur mu kullanıyorum dava felan açılabilir mi

Reply

merhaba kardeşim ben sınırsız yaptımda 2 saniye gec gidiyormu ses sizdemi :D

Reply

Selamün aleyküm admin cevap ver cürüm ben yükledim dakikayı ya yaptım internet yokken biraz daha dakika kastım artık uygulama bağlanmıyor internet e sonra sildim artıktyüklenmiyor bazı uygulamaları silin tekrar deneyin diyor yardım lütfen......

Reply

Admin cevap pls bazı öğeleri silin tekrar yüklemeyi deneyin diyor yüklenmiyor önceden yükleyip kaldırdım

Reply

An occurred diyor kayıt olmuyor

Reply

Sibervyazilimci word phone giris yapamiyom kod geliyo ama giris yapamiyom cozum varmi

Reply

Admin dkleri kullanamiyorum arama yapmıyor GPS de açık

Reply

Admin dkleri kullanamiyorum arama yapmıyor GPS de açık

Reply

benim telefona onay kodu gelmiyor

Reply

Yaaaa kocam ilk başda çalışdıda şimdi calışmıyor ne yapabileris???

Reply

hocam.calisiyordu dun itibariyle calismiyo.dunden buyana dakika artira bilen varmi

Reply

89840 dakikam var bağlanmıyor.

Reply

haci bi baksana artik calismiyor ya yeni yontem lazim

Reply

Telefonun önbelleğini temizle

Reply

Yama yapıyom ama yine google play satın alımı geliyor

Reply

Sen Siberyazılımcisın ama apk düzenliken iyi olurdu indirirdim

Reply

beyler ben uygulama satın almayı kaldırıyom ama yıne worl phonede dk sınırsız bdava olmuyo ve world phone uyguması numarayı kabul etmiyor hata veriyor acaba neden olabilerrrrrr

Reply

beyler ben uygulama satın almayı kaldırıyom ama yıne worl phonede dk sınırsız bdava olmuyo ve world phone uyguması numarayı kabul etmiyor hata veriyor acaba neden olabilerrrrrr

Reply

Yorum Gönder