Çılgın Tavuklar Apk İndir


Çılgın Tavuklar Apk İndir 

Merhaba arkadaşlar bildiğiniz Üzere Bir Önceki Makalemde İnternetten Nasıl Para Kazanılır Onu Anlatmıştım Orada Çılgın Tavuklar Adlı Sistemi Görmüştük Çılgın Tavuklar Nedir Bilmeyenler Bu Makaleyi Okusun http://www.siberyazilimci.net/2016/07/internetten-nasl-para-kazanlr.html
Neyse Çılgın Tavuklar Sürekli Bakmanızı Gerektirecek Bi İş Yani Saat Başı Girmek Zorunda Kalıyorsunuz Bundan Dolayı Her Seferinde Tarayıcıyı Açıp Çılgın Tavuklar Sitesine Girmeniz Gerekiyor Bu Mobil Kullanıcılar İçin Sıkıntı Bi Durum Ayrıca  Eski Model Cep Telefonlarında Şimdiki Tarayıcılar Kasıyor Bunun Bir Çile Haline Gelmemesi İçin Böyle Bir Mobil Uygulama Yaptım Bilmeyipte Şuan Makaleyi Okuyan Kişiler Uygulamayı İndirip Kaydolabilir Tekrar Hatırlatayım Bu Resmi Bir Mobil Uygulama Değildir Siberyazilimci Takipçileri İçin Kolaylık Olsun Diye Yapılmıştır İndirememiniz Dolayısı İle 3 Tane İndirme Linki Koyuyorum İlki qfs rahat rahat indirebilirsiniz




Çılgın Tavuklar Apk İndir (qfs.mobi)
⬇⬇⬇⬇indirmek için butona tıklayın⬇⬇⬇⬇

Çılgın Tavuklar Apk İndir (Zippyshare)

Çılgın Tavuklar Apk İndir (Dosya.Tc)




41 yorum

Saol aga siberyazilmicya selamlar

Reply

Bunun hilesi yokmu reis dünden bu yana 0.019 tl var su tavuk hilesi falan bi bak be reis

Reply
Bu yorum yazar tarafından silindi.

https://www.cilgintavuklar.com/kaydol.php?ref=38209 bu adresten üye olmak gerekiyor

Reply

https://www.cilgintavuklar.com/kaydol.php?ref=38209 bu adresten üye olmak gerekiyor

Reply

https://www.cilgintavuklar.com/kaydol.php?ref=38209 burdan üye olmak gerekiyor

Reply

abi benim bi paylaşımım var onuda makale şeklinde burda yayınlarmısın iş görür yeni başlayanlar için biraz zahmetli ançak iş görücek bişi https://www.facebook.com/groups/siberyazilimci/permalink/510452979143414/?__mref=message_bubble

Reply

www.cilgintavuklar.com/kaydol.php?ref=44834

Kimseyi kandırmak yok bu benim referans kodum. Siteyi pek fazla sevmedim amaçları kendileri para kazanmak adına kurulmuş ve sizi sürekli online yapmak sitede doğru düzgün işlemiyor zaten bu benim görüşüm. Görüşüme katılmaya da bilirsiniz. eğer üye olacaksanız aşağıdaki linkim den üyeolun.
ALLAH hepinizin yardımcısı olsun.
www.cilgintavuklar.com/kaydol.php?ref=44834

Reply

admin bugunu hhilesini falan bulun be

Reply

Admin Cok kurnaz Ugulamayi kendine referanslamis kayit olunca direk ona kayit oluyorsunuz peki bunun giris yap butonu nerede Milleti kandirarak Is yapmaktansa Hakkinla kazan be kardes

Reply
Bu yorum yazar tarafından silindi.

admin: https://www.cilgintavuklar.com/kaydol.php?ref=59789 çılgın tavyklar burdan kayıt yapin

Reply

Bu kadar primci olma kardeş !

Reply

https://www.cilgintavuklar.com/kaydol.php?ref=45136 burdan kaydolun öbürleri virüs

Reply

https://www.cilgintavuklar.com/kaydol.php?ref=45136 burdan kaydolun öbürleri virüs

Reply

burak ne karaktersiz ne şerefisz 'kişisin' be milleti kandırmaya utnamıyonmu şeref yoksunu

Reply

çok güzel bi oyun beyler link atıyorum kaydolun

https://www.cilgintavuklar.com/kaydol.php?ref=67168

Reply

https://www.cilgintavuklar.com/kaydol.php?ref=14568
tıklayın üye olun yumurta satın para kazanın.Yardımlaşalım

Reply

https://www.cilgintavuklar.com/kaydol.php?ref=19706 +1500 para veriyor. Kaydolun !!

Reply

Admin Hile bulduysanız bana da verebilirmisiniz. lider tablosuna yerleşmissiniz :)

Reply

arkadaslar ne hilesi bi siteyi apk ya gommek basit bunu online yine yaparsiniz. admin zaten cilgintavuklara uyedir paylasimda referans linki koyuyor. cilgintavuklar tamamen dolandiricidir. size hicbi sekilde kazanc vermez rwklamlardan kazanior. sacmaliga bakarsaniz hak verirsiniz binlerce yumurtayi bozdur 5 5 akca versin emekle akceyi topla sonra 250 yumurta yeri acmak icin 250akce istiyor yani 25×2000 yumurta. ilk anlarda paradanda eksilior verdikleri kurus bile degil 2 haftada 50 kurusun yarisi bile olmadi 3 tavuk varken. inanmayin bole seylere. diger reklam sitelerinde yine 1000 girise 5 dolar verior cunki reklamlar var. dikkat edin derim

Reply

komikmisin la trek sotb

Reply

https://www.cilgintavuklar.com/kaydol.php?ref=104914

BURADAN KAYIT OLANLARA 20 TL ÖDÜL VAR

Reply

https://www.cilgintavuklar.com/kaydol.php?ref=104914

Reply

https://www.cilgintavuklar.com/kaydol.php?ref=322449 oyun görevlisi onaylı referans kodu 100de 100 gelişim

Reply

https://www.cilgintavuklar.com/kaydol.php?ref=127523 sizde bu referansla girin fazladan yumurtayla başlayın

Reply

https://www.cilgintavuklar.com/kaydol.php?ref=127523 bu referansla kaydolun fazladan yumurta kazanın

Reply

https://www.cilgintavuklar.com/kaydol.php?ref=38209 bu adresten üye olmak gerekiyor

Reply

Çılgın Tavuklar üyelik

https://www.cilgintavuklar.com/kaydol.php?ref=358267

Reply

https://www.cilgintavuklar.com/kaydol.php?ref=604267 arkadaslar burdan girelim artı 100 akçe

Reply

http://sanalpets.com/?i=1208

Reply

https://play.google.com/store/apps/details?id=net.cilgin.tavuklar

Yeni arayüzü ile yeni android uygulaması

Çılgın Tavuklar 2017

Reply

http://cilgintavuklar-hilesi.blogspot.com.tr/2017/10/clgn-tavuklar-hilesi-botu-otomatik-depo.html


+ Otomatik Yumurta Satar.(Sizin Belirdiğiniz Sürede satar.)
+ Otomatik Tavuk Satın Alır. (Sizin seçtiğiniz Tavuğu alır.)
+ Otomatik Ödeme Puanı Satın Alır. (Tüm Akçenize ÖDeme Puanı Alır.)

Çılgın Tavuklar Bot Özellikleri
+ Bot Stabil (Düzgün) çalışır.
+ Belirlediğiniz sürede otomatik yumurta satar.
+ Belirdiğiniz tavuk'tan otomatik olarak satın alır.
+ Ödeme Puanı eklediği anda tüm akçenize ödeme puanı alır.
+ Bot Kullandığınızdan kimsenin haberi olmayacaktır.
+ Özel IP sistemi ile gerçek oyuncu gibi işlemleri yapar.
+ Banlanma (Yasaklanma) riski kesinlikle yoktur!
+ Kayıt olan herkese 1 günlük deneme lisansı hediye!

Reply

Yorum Gönder

Yorumun için teşekkürler.Eğer Talebiniz yerine getirilmedi ise mail atınız.