Turk Telekom Avea Vpnbook OpenVPN Bedava internet

Avea OpenVPN MMS Config indir

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere grubumuzda paylaşılan otomatik openvpn uygulamasından bağlanan turk telekom Vpnbook Confiğini paylaşacağım.
Apn ayarlarınızı mms olarak ayarladıktan sonra confiği import edip bağlanmanız yeterlidir.

Ayarı Paylaşan Murat İşbilir'e Teşekkürler.

APN AYARI
apn : mms

Open VPN Bağlantı Resmi

Config Dosyası indirme Linki
Güncellendi
Google Drive
QFS Mobi
Alternatif Açık Config indirme Linkleri

https://drive.google.com/open?id=0B5rlbN1A7ZfRY29RUjBBYlBndE0

  • http://qfs.mobi/f3540697

38 yorum

Turkcell için yok mu openvpn kapandı mi turkcell de?

Reply

Link bozuk tekrar atarmısınız :)

Reply

Link bozuk tekrar atarmısınız :)

Reply

Link bozuk tekrar atarmısınız

Reply

Link bozuk tekrar atarmısınız

Reply

turkcell var ben paylasırım ama . paylasma destegı yok sıtede

Reply

vpn iyide şu proxy olayı yavaslatıyor . configlerin yavas olması hep şu proxy ler yuzunden

Reply

Vpnbook config i nasıl indiriyorsun öğretir misin:)

Reply

admin bi sorunum var şimdi mms apnsine alınca mobil veri açılmıyor.

Reply

Yahu kaçtane paylaştınızda bir allahın kulu mms yazınca gelmediğinin sebebini söylemiyor ne güzel qpyhton vardı.

Reply

apn ayarını anlamadım anlatırmısınız

Reply

Şu psipon Türkiye de gozuksun Avrupada gösterdiği için tivibuyu alamıyoruz e proxy Türkiyede gösteriyor ama msn watsapa açmıyor bi çare bide paylasilmiyor e proxy

Reply

Opera minı ile indirin oluyor

Reply

vpn kullanarak linklere girince oluor normal ip nizle girmiyr nedense :/ ama çalışıyor config adamsınız siberyazılımcı

Reply

vpn kullanarak linklere girince açıyor ve config çalışıyor :)

Reply

Admin bro bu 4.5G icinmi sadece yoksa 3G de oluyor mu ?

Reply

Admin bro bu 4.5G icinmi sadece yoksa 3G de oluyor mu ?

Reply
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Kapandi galiba girmiyor artik

Reply

Reis çılgın tavuklar tavuk hilesi lazım

Reply

Reis çılgın tavuklar tavuk hilesi lazım

Reply

Vpn config avea açmıyorartik
Şu psipona Türkiye seçeneği koyun artık yada şu e proxy her yere


Gitsin paylaşım yapA bilsin

Reply

Yada vpn config ler Türkiye olsun tivubuya gire bilelim
Tv de giremiyoruz

Reply

Kardeşim kendim vpnbook hesabı nasıl açabilirim.

Reply

En sağlam configler burda beyler turkcell avea türk telekom TIKLA GİT!

Reply

En sağlam configler burda beyler turkcell avea türk telekom TIKLA GİT!

Reply

En sağlam configler burda beyler turkcell avea türk telekom TIKLA GİT!

Reply

Programı arka plana alırken internet gidiyor ?

Reply

Hala calisiyormu ??

Reply

Hocam bu coonfigler kapanınca genellikle sorunu ne oluyor proxy mi patlıyor

Reply

https://www.cilgintavuklar.com/kaydol.php?ref=14568
tıklayın üye olun yumurta satın para kazanın.Yardımlaşalım

Reply

içindeki şifre değişebilir.
vpnbook.com/freevpn adresinden confiğin içinde şifre kısmı var düzenleyiniz.

Reply

Merhaba Arkadaşlar,
Sizler için kampanya başlattım. İngiltere Lokasyon VPN 10 adet stok mevcuttur. Stoklar bitmesi halinde yeni stoklar en kısa sürede açılacaktır. Site üzerinden sipariş verebilirsiniz.
http://goo.gl/2AkMaI

Reply

ANASINI AVRADINI SKTMN BEDAVA INTRNT KULLANCAZ DIYE TTKOM GECTIK BI SKM CALISMIYOR YARDIM EDENDE YOK AMINIZA GOYIM SIZIN

Reply

Yorum Gönder

Yorumun için teşekkürler.Eğer Talebiniz yerine getirilmedi ise mail atınız.