Türktelekom Http Enjektör İle Hızlı Bedava İnternet (Güncellendi 2 Ağustos)

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere Türktelekom güncel Http Enjektör ayarını atacağım ve bilmeyenler için dosyayı importlamayı öğreteceğim.Öncelikle Apn Ayarları;

-İsim : Sallayın farketmez

-Apn : mms


Kaydediyoruz ve çıkıyoruz. Sonra Http Enjektör programını açıyoruz. Sağ üstteki 3 noktaya basıp yapılandırmayı içe aktar seçeneğine tıklıyoruz. Ardından bize dosya konumunu soracak. Siz dosyayı indirdiğiniz için muhtemelen download klasöründe olacaktır dosyamız. Download klasöre tıklıyoruz oradan Siber Güncel ehi dosyasını seçiyoruz ve 3-4 saniye bekliyoruz. Ardından aşağıda google dns işaretli değilse eğer işaretleyip başlat'a basıyoruz ve hızlı bedava internetin keyfini çıkarıyoruz. Hesap 7 günlüktür, hesap süresi dolarsa fastssh.com'dan yeni hesap alıp configinize editleyebilirsiniz. Ben her hafta güncel ehi atmaya çalışacağım. İyi sömürmeler arkadaşlar :)


GÜNCELLENDİ


Configi indirmek için tıklayınız.


Http Enjektör programını indirmek için tıklayınız

37 yorum

Oh be sonunda eywallah birader saol

Reply

İyi sömürmeler :))

Reply

Hocam en hızlı lokasyon hangisi sizce, siz hangisini tavsiye edersiniz?

Reply

Fransa ve hollanda 3 hocam

Reply
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Payloadı atsana admin

Reply

Payloadı atsana admin

Reply

Payloadı atsana admin

Reply

Payload ve proxy i nasıl oluşturuyoruz anlatırmısın �� şimdiden teşekkürler��

Reply

Kardeşim ben yeni hesap açtım bütün ayarları dediğin gibi yaptın fakat ana bilgisayar ile bağlantı kurulamıyor hatasını aliyorum sence nedeni nedir

Reply

Bir kaç defa daha dene dostum zaman alıyor bağlanması bazen

Reply

Türktelekomda sadece bir payload var proxy sabit ben o payloaddaki hostu değiştirip hesap ekleyip hızlandırıp atıyorum, şuan o payloaddaki host en fazla 5-10 kişide vardır.

Reply

En sağlam configler burda beyler turkcell avea türk telekom TIKLA GİT!

Reply

hostsuz payloadı paylaşabilirmisin

Reply

Ana Bilgisayar ile bağlantı kurulamıyor diye hata veriyor

Reply

kardeş avea your freedom dns kapandı rica etsem yeni ayarları söyleyebilir misiniz ?

Reply
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Bir kaç defa üst üste deneyeceksin.

Reply

Injector confik kapandi girmiyor artk

Reply

Aga çok reklam var indiremiyom kii.

Reply

Ne reklamı birader reklamsız link koydum butona tıklayınca direk qfs mobiye atiyor yani indirme sayfasına

Reply
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Kemal Kardeş yeni hesabi nasil editleyebilir ?

Reply

Ekranin sol ust kısmındaki 3 çizgi simgesine tıklayıp oradan ssh ayarlarına girerek yapabilirsiniz

Reply
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Amk korum lan senin piç doğru konuş senide sitenide yedi sulalenide sikim oruspu çocuğu bişey sordum adam gibi cevap yazabilirdn yavşak

Reply

Nasıl indiriliyor bu siteden. İndiremiyorum link tl yi ksltirin

Reply

saçma olacak belki ama bişey söylicem. şimdi ben bu hollanda config yaptım. benim geçen seneden kalan digitürkplay üyeliği var ve ben maçları ordan izlicem . ama host hollanda gösterince buda beni yurtdışı kullanıcısı olarak gösteriyor. nasıl türkiye ip gösterebilirim. injektör ile veya başka bir yöntemle. saygılar..

Reply

Open vpn için private internet acces veya boxpn sitelerinden ücretli türkiye lokasyonlu vpn hesabı açabilirsiniz.

Reply

Ekranı döndürüp 5 sn bekledikden sonra sag üstteki reklamı geç butonuna bir defa tıkla

Reply

config dosyasına kendimizin hesabını nasıl editlicez kardeş

Reply

Sağol reis fastsshden yapamadim ama skysshden yaptim oldu teşkkurler

Reply

Admin gitti

Reply

Adam gibi indirme linki verin

Reply

Yorum Gönder