İnstagram Günlük 12 k Takipçi Kasın

Merhaba arkadaşlar sizlere bu gün vereceğim uygulama sayesinde instagram'dan günlük 12 k takipçi nasıl kasabileceğinizi göstereceğim. 




Uygulamayı Siberyazilimci bloogspot facebook sayfamızdan bizle paylaşan Mehmet Arslana teşşekür ederiz. 


Uygulama kullanımı gayet basittir uygulamada  takipçi veren siteler bi arada toplanmış bir uygulamadır.

Krediler 12 saatte yenilenmektedir. Uygulamadaki tüm takipçi sitelerinden kendinize takipçi yollarsanız günlük olarak 12 k takipçi veya daha fazla gelecektir. 



Uygulamadan Ekran Görüntüleri ;



Listedekilere tıklayıp instagram hesabınız ile giriş yapmanız yeterli olacaktır.

Not ; Hesabınıza takipçi attıktan sonra güvenlik açısından şifrenizi değiştirmenizi tavsiye ederiz bu şekilde hesabınız başkalarının hesabını takip etmeyecek ve güvenli kalacaktır.

Arkadaşlar hesabınıza giriş yaptığınızda hesabınıza başkası giriş yaptı uyarısı alırsanız normaldir hesabınıza girip bu bendim dememiz gerekli sebebi panelden bize takipçi atmak için uygulama hesabınıza giriş yapıyor aksi takdirde çalışmaz.


Uygulamayı İndirmek için Butona tıkla ;


İndirme linki Alternatif 2 ;



Mobil link ;
https://goo.gl/EPWKXa 

https://goo.gl/N9vWce



Bedava internet Tüm Operatorler 2018

16 yorum

İlk yorum Teşekkürler admin.Uygulamamı paylaştığınız için.

Reply

eyv kardeş uygulama çok güzel bir seferde 1 k geldi hepsinden

Reply

hepsini yaptım bana 3 k geldi ama krediler yenilenip yaptım beyler her yaptıktan sonra şifrenizi değiştirin güvenilk için

Reply

75 tane filan geldi baska gelmio reklamlara tikliom kredi vermiyor

Reply

Beyler çalıyorlar sakın yapmayın benim biyografiyi falan değiştirdiler son anda kurtardım

Reply

Beyler çalıyorlar sakın yapmayın benim biyografiyi falan değiştirdiler son anda kurtardım

Reply

E ve oruspu çocuğu ne çalması bana takipçi geldi adamları yalancı durumuna düşünmeyin

Reply

Kardeşim çalıştı eyvallah teşekkür ederim beyler insanların yazdıklarına aldırış etmeyin çalışıyor ama 12 k takipçi vermiyor bana 2 k verdi hepsi bı anda ama kesinlikle isinizi halletikten sonra sifrenizi degistirin

Reply

Arkdaşlar Sakın Yapmayın Hesabı Kurtarmaya Çalışıyorum Şuan

Reply

ANANIZI SİKİYİM 100K TAKİPÇİ KASTIM AMA ŞİMDİ HESABI KURTARMAYA ÇALIŞIYORUM

Reply

Bu siberyazilimci kimse onun amina koyum amına çaktığın hem milletin paylaştığı şeyi çalışıyor hemde kendini bir yarak sanıyor orospular

Reply

Mehmet Arslan'a Teşekkür ederim.Saol Güzel uygulama.

Reply

Kardeşim 2k aldın 2 saatte bir krediler yenileniyor.2kx12 yaparsan 😉

Reply

Eyw kardesim kullandıysan ne mutlu bana

Reply

ŞUAN YENİ BİR UYGULAMA DAHA HAZIRLIYORUM HEDEF 15K TAKİPÇİ BENİMLE ÇALIŞMAK İSTEYEN VARSA İNSTAGRAMDAN DM ATSIN İG/ARSLANMEHMET1905

Reply

Yorum Gönder